Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har snart en mastergrad i markedsføring, men har ikke fått noen positive tilbakemeldinger på jobbene jeg har søkt!

Er det vanskelig å få en jobb innenfor dette? Noen andre med samme utdannelse som har fått en relevant jobb? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har snart en mastergrad i markedsføring, men har ikke fått noen positive tilbakemeldinger på jobbene jeg har søkt!

Er det vanskelig å få en jobb innenfor dette? Noen andre med samme utdannelse som har fått en relevant jobb? =)

De jeg kjenner som valgte markedsføring på master sliter med å finne relevant jobb. Slik er det visst bare, markedsføring er det "myke" faget på business-siden, og myke fag kan det være vanskeligere å finne jobb innen. Det hjelper nok om du har noe utenom, som viser at du har en brennende interesse for fagområdet. Vet det finnes en del konkurranser for studenter innen fagområdet ditt, har du deltatt i noe sånt? Det er iallfall en ypperlig anledning til å markere seg for potensielle arbeidsgivere.

Forøvrig er spesielt store bedrifter ofte trege til å svare. Du sier du ikke har fått positive tilbakemeldinger ennå, men om du er ferdig til sommeren og bare ikke har hørt noe negativt, så er det fortsatt muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...