AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Hva tenker dere når dere ser par der jenta er mye penere enn mannen, eller som på andre måter utseendemessig ikke passer sammen?
Gjest badeand1 Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Tenker som regel "hva skal jeg ha til middag det er , eller gud så kaldt det er" 15
Gjest Eline4 Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Tenker veldig lite om slikt egentlig! De er sammen av en grunn, at de liker hverandre, og det er da en mer reell grunn enn om andre tenker at de ikke er en perfect match
Steinar40 Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 (endret) At det ikke er mitt problem. Tenker jeg. Men ellers tenker jeg at det er fordel for dama at hun er mer attraktiv enn mannen. Innen rimelighetens grenser selvfølgelig. Endret 6. desember 2011 av Steinar40
Gjest Regza Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Tenker ikke over det. Regner med de har en grunn de er fornøyde med.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 Ingen som tenker nedsettende om jenta?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Ingen som tenker nedsettende om jenta? Hvorfor i all verden skulle jeg? Er jo klar over at skjønnhet er rimelig subjektivt, og at jenta antageligvis synes mannen hennes er mye penere enn det jeg synes at han er. 4
Knirke Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Jeg ser på den som kommer dårligst ut, og tenker "godt jobba!" 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Ingen som tenker nedsettende om jenta? 3
Gjest NotSo Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Ingen som tenker nedsettende om jenta? Tenk om ikke alle som er like overfladiske som deg da, TS? Det er det på innsiden som teller 1
Genesis Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Hva tenker dere når dere ser par der jenta er mye penere enn mannen, eller som på andre måter utseendemessig ikke passer sammen? At mannen har masse bra kvaliteter. Det er en kjent sak at utseendet betyr veldig lite for kvinner i valg av partner. Ting som sosial status, ressurser, humor er mye viktigere. Derfor er det nesten umulig å stadfeste hvor "attraktiv" en mann på gata er. Det er ofte enklere med kvinner. De har utseendet som sin primære kapital på partnermarkedet i mye større grad enn menn.
Benedicte22 Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tenker at han må ha jævli svær pikk. 1
Gjest Marregutt Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tenker at han må ha jævli svær pikk. Ikke ndvendigvis. Kanskje hun bare liker stygge karer
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #14 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tenker at han må ha jævli svær pikk. Er det mulig å si noe så dumt? 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #15 Skrevet 7. desember 2011 At mannen har masse bra kvaliteter. Det er en kjent sak at utseendet betyr veldig lite for kvinner i valg av partner. Ting som sosial status, ressurser, humor er mye viktigere. Derfor er det nesten umulig å stadfeste hvor "attraktiv" en mann på gata er. Det er ofte enklere med kvinner. De har utseendet som sin primære kapital på partnermarkedet i mye større grad enn menn. Ok. Hva tenker du da om en (utseendemessig) attraktiv mann og en mindre attraktiv dame sammen?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #16 Skrevet 7. desember 2011 Jeg tenker at han må ha jævli svær pikk. Jeg tenker i de samme baner; at han enten er kanon i sengen eller at han har en helt fantastisk personlighet. Så skyt meg.. 1
Pene sko... Skrevet 7. desember 2011 #17 Skrevet 7. desember 2011 (endret) Jeg ser på den mindre pene og tenker "how?", så slenger jeg et blikk på den pene og tenker "why?". Hvis det er monsterpeniser dere er ute etter, så skal jeg begynne å gå med en svær strap-on-dildo under buksa. En sånn overdimensjonert dildo som kveiler seg rundt det ene låret som en slange fra den dypeste jungelen i Amazonas. Endret 7. desember 2011 av Pene sko...
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #18 Skrevet 7. desember 2011 Hva tenker dere når dere ser par der jenta er mye penere enn mannen, eller som på andre måter utseendemessig ikke passer sammen? - Helvete, så urettferdig verden er. - Ok, han er stinn av penger
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #19 Skrevet 7. desember 2011 At mannen har masse bra kvaliteter. Det er en kjent sak at utseendet betyr veldig lite for kvinner i valg av partner. Ting som sosial status, ressurser, humor er mye viktigere. Derfor er det nesten umulig å stadfeste hvor "attraktiv" en mann på gata er. Det er ofte enklere med kvinner. De har utseendet som sin primære kapital på partnermarkedet i mye større grad enn menn. Bullshit. Et pent utseende er svært viktig både for menn og kvinner, selv om det hos kvinner kommer et par punkter lavere ned på listen over ønskelige egenskaper hos partneren.
challenger Skrevet 7. desember 2011 #20 Skrevet 7. desember 2011 Jeg blir ofte litt satt ut når jeg ser par der den ene parten er mye penere enn den andre. Tenker ofte "oi, hvordan klarte HAN å få henne", og omvendt da. Tenker gjerne at den mindre pene parten sikkert er veldig snill og har mange gode egenskaper:) Det er jo gjerne innsiden som teller mest! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå