Gå til innhold

Tegn på at han er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg har møtt en mann jeg liker godt. Dvs vi gikk på skole sammen på vgs, men hatt lite med hverandre å gjøre. Vi har kun vært ute èn gang, da satt vi på kafe i flere timer. Vi fant fort tonen og pratet lett, tiden gikk fort. Han stillte meg spørsmål jeg ikke er vant til å få, type hva slags forhold jeg har til faren min, hvor jeg ønsker å bosette meg, hva jeg vil med livet osv. Generellt mye spørsmål som gikk dypt. Er dette et tegn på at han virkelig ønsker å vite slike ting fordi han er interessert?

Jeg tok initiativ til nytt møte (sms) og fikk svar i løpet av 2 sekunder. Jeg vet egentlig ikke om han forstår at jeg liker han, eller om han tror jeg inviterer han for å "catche up" fra gammelt av. Skal møte han igjen nå til helga, så jeg får vel prøve å lese litt signaler da. Men utfra det jeg skriver, er det grunn til å tro at han stiller slike spørsmål fordi han ønsker å se om jeg er kjærestemateriale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svaret på spørsmålet ditt, tror jeg du har selv... :hjerter: Go for it!

Endret av Aldrisur
Skrevet

Svaret på spørsmålet ditt, tror jeg du har selv... :hjerter: Go for it!

Så jeg har rett i at dette ikke er vanlige spørsmål å stille sånn uten videre? Jeg vil jo veldig gjerne at han skal være interessert. Kanskje jeg skal se etter tegn neste gang? Han slår meg som en ganske sjenert kar som jeg tror er veldig forsiktig.

Skrevet

Synes han stilte gode spørsmål. Jeg vet jo ikke mer om ham enn det du forteller her, men synes absolutt det virker som om han er interessert i å få vite mer om deg enn hva som er yndlingsretten din, om du har farga håret og hvilken blogger du liker best etc. etc. Høres ut som en fin fyr :jepp:

Skrevet

Synes han stilte gode spørsmål. Jeg vet jo ikke mer om ham enn det du forteller her, men synes absolutt det virker som om han er interessert i å få vite mer om deg enn hva som er yndlingsretten din, om du har farga håret og hvilken blogger du liker best etc. etc. Høres ut som en fin fyr :jepp:

Han er helt fantastisk, han gir meg en god følelse. Jeg er nok vant til langt mer aggressive og frempå typer, ikke dype menn som vil inn i hva som foregår i sjela mi. Får se hva neste møte bringer da :)

Skrevet

Altså, jeg har møtt en mann jeg liker godt. Dvs vi gikk på skole sammen på vgs, men hatt lite med hverandre å gjøre. Vi har kun vært ute èn gang, da satt vi på kafe i flere timer. Vi fant fort tonen og pratet lett, tiden gikk fort. Han stillte meg spørsmål jeg ikke er vant til å få, type hva slags forhold jeg har til faren min, hvor jeg ønsker å bosette meg, hva jeg vil med livet osv. Generellt mye spørsmål som gikk dypt. Er dette et tegn på at han virkelig ønsker å vite slike ting fordi han er interessert?

Jeg tok initiativ til nytt møte (sms) og fikk svar i løpet av 2 sekunder. Jeg vet egentlig ikke om han forstår at jeg liker han, eller om han tror jeg inviterer han for å "catche up" fra gammelt av. Skal møte han igjen nå til helga, så jeg får vel prøve å lese litt signaler da. Men utfra det jeg skriver, er det grunn til å tro at han stiller slike spørsmål fordi han ønsker å se om jeg er kjærestemateriale?

Han ønsker å se om du er noen å satse på eller å avskrive.

Skrevet

Han ønsker å se om du er noen å satse på eller å avskrive.

Så ergo han så på møtet vårt som en date, og ergo han må ha sett noe han liker siden han ønsker å treffes igjen?

Skrevet

Så ergo han så på møtet vårt som en date, og ergo han må ha sett noe han liker siden han ønsker å treffes igjen?

Sannsynligvis, ja.

Skrevet

Sannsynligvis, ja.

Hvorfor bare sannsynligvis?

Skrevet

Hjelpes! Ikke hør på Steinar da! :gjeiper:

Skrevet

Hvorfor bare sannsynligvis?

Fordi stort sett ingenting er sikkert i dette livet.

Skrevet

Fordi stort sett ingenting er sikkert i dette livet.

Ingenting er sikkert, men det er temmelig sikkert på at han viser interesse både i sine spørsmål og at han vil møte TS igjen.

Skrevet

Ingenting er sikkert, men det er temmelig sikkert på at han viser interesse både i sine spørsmål og at han vil møte TS igjen.

Nettopp. Og derfor skrev jeg; sannsynligvis, ja.

Jeg kan ikke gi TS noen garanti - kan du? :smoke:

Skrevet

Nettopp. Og derfor skrev jeg; sannsynligvis, ja.

Jeg kan ikke gi TS noen garanti - kan du? :smoke:

Kverrulant

Skrevet

Hadde vært interessant i å høre fra andre menn på KG hva de mener, hvordan forholder dere dere til kvinner dere er interessert i? Han har også påpekt hvor glad han er i barn, at han syns det er stas å være fadder til 2 små, osv. Vi er godt voksne, 35+

Skrevet

Tror det er lett å se om jeg er interessert. Da klarer jeg nesten ikke la være smile, småerte, leke, og stille slike spørsmål som du nevner.

Skrevet

Tror nok han er interessert ja. Ingen stiller så dyptgående spørsmål til noen de ikke bryr seg noe om.

Skrevet

Kverrulant

Så vidt jeg kan se var det vel du som startet kveruleringen @ #12

:fnise:

og btw: Nothing is certain but death and taxes!

• Liker 1
Skrevet

Så vidt jeg kan se var det vel du som startet kveruleringen @ #12

:fnise:

og btw: Nothing is certain but death and taxes!

Øh, gjorde jeg? :)

Haha, DET er sant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...