AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Skal på en date om noen dager og er fryktelig nervøs. Har aldri møtt han før, men har virkelig greid å bli betatt likevel. Vet at jeg bør være meg selv, men likevel.. Hva om det blir kleint? Har datet flere ganger før, men da har jeg ikke vært like nervøs på forhånd. Alle mine tidligere dater har ville truffet meg igjen, så noe har jeg vel gjort riktig. Men denne gangen er jeg livredd for at jeg skal stamme, rødme og ikke komme på noe å si, få hjerneteppe eller det verste prate og prate å prate dritt pga nervøsitet. Noen tips?
Herr Langbein Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Konkrete tips: Nervøsitet handler ofte om at du frykter at kommunikasjonen skal gå i stå, så da trener du litt på det. - Tenk gjennom et par tre "conversation starters" som du øver inn på forhånd. Ikke ord-for-ord, men tematisk. - Lag en liten liste over alt du vet om ham, les den et par ganger. Så hvis han nevner at han liker tapas så kan du svare utifra at du vet han var i Spania i fjor. Hvis det blir en pinlig stillhet: Se ham rett i øynene og smil til ham - så skjønner han at du ikke er stille fordi du er uinteressert, men fordi du ikke kan komme på noe å si. 3
solch Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Nervene går som regel vekk når daten han startet, er iallefall det jeg har erfart. Var i samme situasjon som deg for ca et år tilbake. Og etter første date, så vil den andre gå kjempefint! Første date er kun litt klein i starten. Eller det spørs jo! Satser på du skal ut med en sosial kar! Beste tipset er å ikke bekymre seg for masse Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå