Gå til innhold

Dated mann i 3 måneder, snakket om forhold, seriøse ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har, som tittelen sier, dated en mann en tid nå, og vi har snakket sammen og kommet frem til at vi begge er interessert i forhold med hverandre, at vi har de rette følelsene osv. Men bare noen dager etter denne samtalen hører jeg ingenting fra ham. Det er nå en måned siden, og jeg prøvde iherdig å ta kontakt de første 14 dagene, men så ga jeg naturligvis opp. Jeg er litt forvirret, men jeg innser etterhvert at slaget er tapt, og at han på en stygg måte viser at han egentlig ikke mente det han sa. Og ja, jeg er sikker på at han ikke er død eller noe, så ham på byen en kveld, uten at han så meg. Men turte ikke helt å gå bort, hadde ikke visst hva jeg skulle si.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest bellabulla
Skrevet

Det er nok hans konfliktsky, barnslige, umodne og latterlige måte å slå opp på.

Har opplevd det samme, han var veldig klengete og snakket om å ta meg meg hjem, flytte sammen o.l i 4 måneder. Plutselig en dag var det ingen lyd, fikk høre etter 2 uker at han hadde sjekket opp venninna mi.

Sånne fyrer gråter vi ikke en tåre over, vi ler av dem, ikke sant? :)

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker som deg jeg... :klemmer:

For en feig mann, han kunne jo gitt lyd fra seg da. Finn deg en annen, nok av menn der ute

Skrevet

Synd at det ikke bar er jeg som møter slike, det betyr at det finnes nok flere skuffa jenter der ute. Og nei, slike gråter vi ikke over, vi ler av dem, og finner dem småpatetiske, og håper de klarer å slå seg ned en gang selv. :)

Skrevet

Opplevd det samme.. Ble utrolig lei, sint og skuffet! Var første gang jeg var skikkelig betatt på mange år, og han ga uttrykk for at han hadde det på samme måte. Det var faktisk han som ga på, imens jeg holdt igjen. Plutselig sluttet han å ta kontakt, stakk hodet i sanden og trodde det skulle gå over. Pyse!!

verste er at jeg tenker enda på ham, 1 år etterpå.. Sint på meg selv!!

Men, prøver å tenke at life goes on, holde meg vekke fra menn til en har "funnet" seg selv igjen. Og forhåpentligvis lært meg å ikke stole blindt på alt det flotte menn sier. Helt utrolig hvor gode skuespillere noen kan være. Si så mye bra, og gjøre fine ting uten å mene det.. Forstår ikke hvordan de greier det :(

Han fortalte faktisk familien sin og vennene sine om meg, de fikk jo bakoversveis over at han hadde truffet noen. Han hadde aldri nevnt noen til familie osv på 5 år. Men, han er glad i sex & damer, og jeg ble nok kjedelig da han fikk meg på kroken.

Skrevet

Finnes dessverre sånne menn ute der ja :S

Huff! Har gått gjennom det samme nesten, men han tok kontakt igjen etter 2 år..:S

Er over han ja, men gud ka jeg hater denne mannen. Har bare sååå lyst å dytte han ned en trapp å se at han har det fysisk vondt. Hadde vært fantastisk det <3

Ufyselig fyr! Men du finner åsså gode menn der ute, ikke gi opp håpet ...

Skrevet

Du er ikke alene om det dessverre, opplevde nøyaktig det samme for noen mnd siden :klemmer:

Så lenge jeg vet med meg selv at jeg var bunn ærlig, åpen og direkte...så prøver jeg å tenke at han fortjente meg ikke likevel da, når han viste seg å være så umoden , feig og uærlig.

I am better :)

Skrevet

Mange gode tips til tanker her :) Synd folk oppfører seg som dette, man skulle vært bedre enn som så..

Skrevet

Har, som tittelen sier, dated en mann en tid nå, og vi har snakket sammen og kommet frem til at vi begge er interessert i forhold med hverandre, at vi har de rette følelsene osv. Men bare noen dager etter denne samtalen hører jeg ingenting fra ham. Det er nå en måned siden, og jeg prøvde iherdig å ta kontakt de første 14 dagene, men så ga jeg naturligvis opp. Jeg er litt forvirret, men jeg innser etterhvert at slaget er tapt, og at han på en stygg måte viser at han egentlig ikke mente det han sa. Og ja, jeg er sikker på at han ikke er død eller noe, så ham på byen en kveld, uten at han så meg. Men turte ikke helt å gå bort, hadde ikke visst hva jeg skulle si.

Hva tenker dere?

Får helt angst av å lese sånne ting - kan man virkelig oppleve dette?? Er noen gutter såååå slemme? Får nesten lyst til å aldri involvere meg med noen. Den oppførselen hans er jo bare helt LATTERLIG!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...