Soleklart Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg skal lage rømmegrøt for første gang. Har ikke smakt det selv på flere år. Skal lage til meg selv og til to storspiste personer. Så jeg er veldig usikker på hvor mye jeg skal lage. Hvor mettende er det? Er det noen der ute som kan hjelp meg?
Gjest navnelapp Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Rømmegraut er veldig mettande. Her er mi oppskrift til tre vaksne. Dersom du er redd for at det ikkje skal vere nok, så gang porsjonen med 1,5, altså 3 beger rømme osv..
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Kald rømmegrøt med litt sukker på er også veldig godt, så det gjør ikke så mye om det blir litt rester. Synes nå jeg.
Gjest navnelapp Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Dessutan kan ein fryse rømmegrautrestar, og ha som "reservemiddag".
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg synes de fleste rømmegrøtoppskrifter har alt for mye hvetemel. Noen få ss er evig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå