Bolla! Skrevet 16. februar 2012 #41 Skrevet 16. februar 2012 Uffa meg, da er vi to. Er sååååå GLAD i potetgull, sjokolade, pasta med kylling og rømme, alt som er veldig fet og som består av masse raske karbohydrater. Men idag har jeg vært flink. Turte å gå i skogen 1 time med rask gange, både opp og nedover bakker med deilig frisk luft! Spiste havregrøt til frokost og dobbel 0% yoghurt med cottage cheese til lunsj. Skal senere dra til kjøpesenter og kjøpe noen greier, også skal jeg til en venninne og overnatte. Hun er ganske sunn av seg så jeg tror ikke det blir mye usunt idag!! Og ja!! Man hører så mye rart. Får helt noia, ser meg rundt hele tiden for å se om det er en elg eller rev noen steder Men det gikk bra, konsentrerte meg om å gå fort. Hjelper og være redd, man går da enda fortere. Og med musikk i tillegg Vi må motivere hverandre til å spise sunnere Mala! ser ut som viljestyrken ligger likt hos oss. Men det skal gå seg til.. Så flink du var da, du skal være stolt av deg selv ! Huff, viljestyrke er no' dritt!
LAmpee Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #42 Skrevet 17. februar 2012 etter den skogsturen har det ikke vært noe særlig med aktivitet her. Men jeg gir ikke opp, nå har jeg ikke hatt noe tid men med en gang jeg får tid skal det bli mer trening. Skal på jobb snart og da skal jeg GÅ 3 buss stasjoner:) 20 min gange ca. Blir jo litt det også :gjeiper: Imorgen jobber jeg 8 timer, orker nok ikke noe trening etter det. Skal kose meg med frukt og tv, er lenge siden jeg har gjort det på en lørdagskveld. På søndag skal vi bort og vaske en venninnes leilighet, hun skal flytte inn neste uke og den må virkelig rengjøres! På mandag er det ikke noe forelesning men jobber på kvelden. Får se om jeg får trent før jobben Men disse dagene jeg ikke får trent skal jeg virkelig holde meg unna søtsaker. SKAL, SKAL klare det. God helg til alle!
LAmpee Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #43 Skrevet 24. februar 2012 1 uke siden jeg har skrevet her, gitt! Ble trening igår, halvtime jogging på mølla. Ikke mer, var for lat og slapp. Veninnen min har fått en nydelig datter, på tirsdag, så jeg har tilbrakt masse tid med henne! Hun er nydelig Imorgen blir det 7 timers jobb men på søndag skal jeg trene. Så en gammel venninne idag som har gått utrolig mye ned i vekt. Ble så overrasket. Folk har virkelig viljestyrke! Trenger det jeg også
LAmpee Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #44 Skrevet 1. mars 2012 Det ble trening på søndag, og igår. Begge på mølla. Søndag var det powerwalking og jogging i 50 min Igår ble det 30 min powerwalking og masse styrke på mage og litt rygg. Er støl idag! Får se om det blir noe trening imorgen kveld. MEN, kostholdet derimot er..........KJEMPE BRA!!! Har vært så sunn i det siste, ikke noe søtt og masse grovt, grønnsaker og frukt! Lagde til og med grove vafler igår Så når man vil noe sterkt over lengre tid så går det seg til etter hvert! Jeg må jo selvfølgelig fortsette, har jo kun vært sånn site 3-4 dagene og jeg merker forskjell allerede! Føler meg ikke så tung og oppblåst:) Satser på god trening imorgen!
LAmpee Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #45 Skrevet 13. mars 2012 Nå er det lenge siden gitt. Men jeg er enda sterkere tilbake! Forrige uke trente jeg 4 ganger i uke Tirsdag jogget jeg 30 min, så gikk jeg på en gruppetrening (500 Kcal) Onsdag jogget jeg 30 min og tok styrkeøvelser på armer og bryst Fredag jogget jeg 35 min og styrke på mage rygg Så var jeg på trening idag: 30 min jogging 30 min zumba 30 min Shape (balanse øvelser og styrke på mage rygg) Kostholdet blir bare bedre og bedre. Er flink til å passe på at jeg ikke spiser for tett inntil treningene, planlegger mye hva jeg skal spise men noen utskeielser blir det når man ikke rekker og spise hjemme så ofte. Så det kommer sakte men sikkert. Syns jeg har vært kjempe flink med trening. Jeg orker SÅ mye mer nå!
Bolla! Skrevet 13. mars 2012 #46 Skrevet 13. mars 2012 Du er kjempeflink jo! Herlig å kjenne at man får mere energi da
LAmpee Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #47 Skrevet 14. mars 2012 jaaaa, det er herlig. Føler meg veldig kvikk under og rett etter trening men etter noen timer er jeg virkelig sliten. Og det er deilig for jeg trene veldig mye om kvelden og da sover jeg godt etter noen timer. Og ja, jeg er kjempe flink! Må bare holde motivasjonen oppe!
LAmpee Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #48 Skrevet 18. mars 2012 Etter tirsdag fikk jeg ikke trent så mye pga masse skolearbeid og jobb. Men idag fikk jeg meg på trening uansett om jeg var veldig lite motivert. jogget 20 minutter og styrke mage, også fikk jeg meg hjem. Nå er det enda mer "trening" i form av vasking hjemme! Deilig og få ting på plass og rene gulv når sola skinner så fint! Det er enda en hektisk uke i vente, men jeg SKAL trene 4 ganger denne uken, SKAL skvis det inn i timeplanen. Så da får vi see...
Gjest HollyDolly Skrevet 19. mars 2012 #49 Skrevet 19. mars 2012 Hi. Lurte på om det er greit jeg følger med deg jeg ? Jeg har oxo begynnt med treningsdagbok og prover å gå ned i vekt før proveperiode. vi skal begynne å prove å få baby etter sommeren eller i sommeren. Så har ikkje så mye tid på meg :gjeiper: Jeg veier det samme som du, så jeg synes det er motiverende å følge med deg.
LAmpee Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #50 Skrevet 19. mars 2012 Hi. Lurte på om det er greit jeg følger med deg jeg ? Jeg har oxo begynnt med treningsdagbok og prover å gå ned i vekt før proveperiode. vi skal begynne å prove å få baby etter sommeren eller i sommeren. Så har ikkje så mye tid på meg :gjeiper: Jeg veier det samme som du, så jeg synes det er motiverende å følge med deg. hey:) Ja det må du absolutt gjøre. Så kan jo jeg flkge med på din Siden vi har så mye til felles.
LAmpee Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #51 Skrevet 20. mars 2012 Da er dagens økt unnagjort Ble 1/2 time jogging og styrke på mage, hofter og rygg. Det var virkelig deilig og bevege på seg etter å sittet og stirra i en bok i 3 dager nå! Så blir det trening imorgen og egentlig så ofte jeg kan denne uken. Jeg får plutselig så mye å gjøre noen ganger at jeg ikke får trent i det hele tatt, da synes jeg det er viktig og nyttiggjøre enhver mulighet man får! kostholdet er fortsatt ikke på plass. Klarer meg fint gjennom dagen men så kommer kvelden der jeg spiser D**T mye! jaja
Gjest HollyDolly Skrevet 21. mars 2012 #52 Skrevet 21. mars 2012 Da er dagens økt unnagjort Ble 1/2 time jogging og styrke på mage, hofter og rygg. Det var virkelig deilig og bevege på seg etter å sittet og stirra i en bok i 3 dager nå! Så blir det trening imorgen og egentlig så ofte jeg kan denne uken. Jeg får plutselig så mye å gjøre noen ganger at jeg ikke får trent i det hele tatt, da synes jeg det er viktig og nyttiggjøre enhver mulighet man får! kostholdet er fortsatt ikke på plass. Klarer meg fint gjennom dagen men så kommer kvelden der jeg spiser D**T mye! jaja Burde prove det jeg held på med. 30 day shred. det er bare halvtime hver dag (kan ta deg en og en treningspause dag) man får alltid til tid. jeg med har det så travelt at jeg ikkje har sa mye tid
LAmpee Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #53 Skrevet 22. mars 2012 Burde prove det jeg held på med. 30 day shred. det er bare halvtime hver dag (kan ta deg en og en treningspause dag) man får alltid til tid. jeg med har det så travelt at jeg ikkje har sa mye tid Ja, jeg ser fler og fler her på forumet som driver med det. Men er helt grønn på de jillian videoene. Hvor får man tak i en sånn 30 days shred video? Hadde jo vært perfekt for meg som har så mye å gjøre hele tiden pga. jobb og studie. Man kan jo trene det de dagene man ikke får tid til å trene på studio.
LAmpee Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #54 Skrevet 22. mars 2012 Ble foresste ikke noe trening idag heller. Har kun trent 1 dag denne uka! Føler med på bånn. Men imorgen SKAL jeg trene, og søndag så da blir det 3 ganger.
Gjest HollyDolly Skrevet 23. mars 2012 #55 Skrevet 23. mars 2012 Ble foresste ikke noe trening idag heller. Har kun trent 1 dag denne uka! Føler med på bånn. Men imorgen SKAL jeg trene, og søndag så da blir det 3 ganger. Du kan laste den treningsvideo bare søk på "30 day shred" trur jeg huska at jeg lasta den ned på pirade bay. Tenk når du ikkje trimmer hvor deilig du føler deg etter du trimmer, det er veldig motiverende Jeg skal ta meg treningsfri i dag trur jeg .. har trent alle dagene denne uken. :gjeiper: og ja..... GOD HELG
LAmpee Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #56 Skrevet 23. mars 2012 jaaa.... Nå sitter jeg her og er litt småsur.. Jeg leste gjennom hele dagboken min igår kveld og merker at jeg ikke har nådd noen av målene mine bortsett fra og trene regelmessig. Ja, trene gjør jeg men hjelper det på vekta? NEI! Til å begynne med merket jeg at buksene ble lettere å få på, og det er sant, men der satt jeg fast. Enda lettere å få dem på seg ble det ikke. Jeg ser her at folk skriver 70% kosthold og 30% trening. 30% klarer jeg fint men hele 70% sliter jeg virkelig med. Vi satt igår og så på feriesteder vi skal reise til, og faktisk så bestilte vi billetter til begynnelse av juli og der kom det et lys opp for meg, det er jo bare 3 måneder til!! Så her er det skjerpings. Nå skal jeg virkelig skjerpe meg, jeg skal tenke på hva jeg spiser til enhver tid. Så utfordringen begynner imorgen når jeg skal på bursdagsfest. Jeg skal vite hva jeg putter i meg! og unngå et stooort stykke med kake (noe det blir hver gang jeg er på bursdag). Om en uke, på fredag, etter en uke med masse trening skal jeg både veie meg og måle så jeg ser fremgang, og det skal jeg gjøre hver eneste fredag inntil jeg drar på ferie. Siden mannen er treningsfreak så bestilte vi hotell med treningsstudio. Så nytt mål: * Stå unna søtsaker og fet mat, altså spise sunt * trene 3-5 ganger i uken * Gå ned til i hvert fall 75 kg til juli Ønsk meg lykke til!!! *
LAmpee Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #57 Skrevet 25. mars 2012 Da ble det 30 min jogging idag med masse svette..yuhu!!!! Imorgen blir det ikke trening men det blir jobb, så aktivitet blir det. kostholdet har jeg skjerpet meg med, tok en veldig liten bit med kake på bursdagen igår der det var masse godt, så JAAAA, jeg er stolt.
Gjest HollyDolly Skrevet 26. mars 2012 #58 Skrevet 26. mars 2012 jaaa.... Nå sitter jeg her og er litt småsur.. Jeg leste gjennom hele dagboken min igår kveld og merker at jeg ikke har nådd noen av målene mine bortsett fra og trene regelmessig. Ja, trene gjør jeg men hjelper det på vekta? NEI! Til å begynne med merket jeg at buksene ble lettere å få på, og det er sant, men der satt jeg fast. Enda lettere å få dem på seg ble det ikke. Jeg ser her at folk skriver 70% kosthold og 30% trening. 30% klarer jeg fint men hele 70% sliter jeg virkelig med. Vi satt igår og så på feriesteder vi skal reise til, og faktisk så bestilte vi billetter til begynnelse av juli og der kom det et lys opp for meg, det er jo bare 3 måneder til!! Så her er det skjerpings. Nå skal jeg virkelig skjerpe meg, jeg skal tenke på hva jeg spiser til enhver tid. Så utfordringen begynner imorgen når jeg skal på bursdagsfest. Jeg skal vite hva jeg putter i meg! og unngå et stooort stykke med kake (noe det blir hver gang jeg er på bursdag). Om en uke, på fredag, etter en uke med masse trening skal jeg både veie meg og måle så jeg ser fremgang, og det skal jeg gjøre hver eneste fredag inntil jeg drar på ferie. Siden mannen er treningsfreak så bestilte vi hotell med treningsstudio. Så nytt mål: * Stå unna søtsaker og fet mat, altså spise sunt * trene 3-5 ganger i uken * Gå ned til i hvert fall 75 kg til juli Ønsk meg lykke til!!! * LYKKE TIL Som du sei sjolv da har buksene blitt lausere men vekta går ikkje ned , da viser det seg at det du gjør funker. men hvis du vil at det må skje fortere da ma du vel være strengere med maten. Jeg er veldig streng med maten utenom middag, spiser det jeg vil til middag... som oftest sunt da .. av og til blir det pizza eller pølser. Går veldig seint ned med meg Men seint ned da går man ikkje så fort op heller. Ha framdeles en flott mandag
LAmpee Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #59 Skrevet 27. mars 2012 ja, så sant. Sent ned, da går man ikke opp noe særlig etterpå fordi kroppen sakte men sikkert venner seg til det. Det ble skole og jobb igår og idag så trening ble det ikke. Men imorgen og torsdag er det på`n igjen!! fredag blir det treningsfri mens lørdag og søndag skal jeg trene igjen. Så det blir 4 ganger denne uken jobber fortsatt med kostholdet. Har så dårlig viljestyrke
Gjest HollyDolly Skrevet 28. mars 2012 #60 Skrevet 28. mars 2012 ja, så sant. Sent ned, da går man ikke opp noe særlig etterpå fordi kroppen sakte men sikkert venner seg til det. Det ble skole og jobb igår og idag så trening ble det ikke. Men imorgen og torsdag er det på`n igjen!! fredag blir det treningsfri mens lørdag og søndag skal jeg trene igjen. Så det blir 4 ganger denne uken jobber fortsatt med kostholdet. Har så dårlig viljestyrke Ditta klarer du, bare begynn sakte med maten. ikkje ta ut allt med en gang hvis du sliter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå