LAmpee Skrevet 28. mars 2012 Forfatter #61 Del Skrevet 28. mars 2012 Ja, jeg må vel begynne litt sakte. Hvorfor er jeg så glad i alt usunt?!!!! Men idag ble det trening, 30 min jogging og 15 min styrke på mage og rumpe. Ble god og svett, vasket også leiligheten før trening, er jo trening det også OG jeg spiste veldig lite. Stod opp 11, frokost ble det ikke før klokken 14.00 2 kaffekopper rundt klokken 16-17 45 min. trening Middag med kyllingfilet og kjøtt (grill) rundt klokken 20. og 2 glass med cola:( colaen ødela! imorgen blir det trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 29. mars 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 29. mars 2012 Ble trening idag også 30 min rask gange/jogging og styrke på mage, armer og bryst. Grunnen til at jeg ikke er på mølla mer enn 30 min hver gang er fordi jeg ser hvordan fremgangen er. Idag ble det nesten 4 km på 30 min. Da jeg begynte å gå/jogge på mølla klarte jeg kun 2-2.5 km p 30 min. i løpet av de 30 min. varmer jeg opp 5 min, tar intervaller, ut ifra formen, og 5 min. nedtrapping. Og jeg blir god og svett! Når kondisen er på bånn så må det ikke mye til imorgen er det treningsfri men til helgen skal det bli litt trening. idag har det vært knekkebrød med melk og gulost til frokost, salat til lønsj og 2 wiener pølser til middag. Spiser faktisk lite i det siste, ser det mens jeg skriver her men det er faktisk ikke bevisst, har så lite tid. Det er skole, jobb, trening, hjem, familie, venner, mann. jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 30. mars 2012 #63 Del Skrevet 30. mars 2012 Ble trening idag også 30 min rask gange/jogging og styrke på mage, armer og bryst. Grunnen til at jeg ikke er på mølla mer enn 30 min hver gang er fordi jeg ser hvordan fremgangen er. Idag ble det nesten 4 km på 30 min. Da jeg begynte å gå/jogge på mølla klarte jeg kun 2-2.5 km p 30 min. i løpet av de 30 min. varmer jeg opp 5 min, tar intervaller, ut ifra formen, og 5 min. nedtrapping. Og jeg blir god og svett! Når kondisen er på bånn så må det ikke mye til imorgen er det treningsfri men til helgen skal det bli litt trening. idag har det vært knekkebrød med melk og gulost til frokost, salat til lønsj og 2 wiener pølser til middag. Spiser faktisk lite i det siste, ser det mens jeg skriver her men det er faktisk ikke bevisst, har så lite tid. Det er skole, jobb, trening, hjem, familie, venner, mann. jaja. så flink du er å trimme da !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #64 Del Skrevet 31. mars 2012 så flink du er å trimme da !!! Ja, jeg er det?! Er stolt av meg selv Idag trodde jeg treningssenteret her stengte 5 men det stengte visst 4 og jeg var der halv 4. Så det ble 20 min på tredemølla. Men før det, så gikk jeg i ca 20 min til treningssenteret, og etter trening skulle jeg til en venninne og i stedet for å ta bussen gikk jeg dit så da ble det enda 20 min Så ja, bevegelse ble det! Imorgen blir det treningsfri, har masse jeg må få gjort. På mandag er det skole og litt jobb men jeg har fått 30 days shred i posten idag!!!! Så tenkte jeg skulle begynne med det på mandag hvis jeg får litt tid, hvis ikke blir det tirsdag. Tror ikke jeg kan følge den slavisk, i og med at jeg vil trene på treningssenter også, men skal prøve å gjøre det i hvert fall 3-4 ganger i uken. Eller blir det for dumt? Jeg har blitt veldig glad i å jogge, men hvis jeg skal ta shreden hver dag pluss jogginga tror jeg det blir litt for mye hmmm Og kjenner jeg meg selv rett så blir jeg fort lei hvis jeg tar i for mye. Jaja, jeg får se hvordan det blir. Gleder meg til å prøve den ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 2. april 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 2. april 2012 Ferdig med dag 1, level 1 av 30 days shred Og fyyyy, Så varm jeg ble! Det gikk ganske greit bortsett fra ene cardion der det er jumps og tau rett etter hverandre. Merket melkesyra nesten. OG jeg merket at jeg har utrolig svake armer. Men ellers gikk det jo kjempe bra. Blir spennende og se hvor lettere øvelsene blir etter hvert. Som sagt så gjør jeg ikke dette hver dag. Kun de dagene jeg ikke får trent på treningssenter og de dagene jeg orker det som en styrkeøkt etter treningssenteret. målet er uansett å utføre det i hvert fall 3-4 ganger i uka. Og etter endt 30 dager så er det jo kjempe bra å bruke denne videoen til å ta en økt hjemme hvor man ikke får tid til å gå ut. Eller som en styrke økt. Flink hun der. Tror jeg kommer til å kjøpe flere av videoene hennes. Godt og ha det hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 3. april 2012 Forfatter #66 Del Skrevet 3. april 2012 idag ble det også trening 30 min jogging og styrke på mage,rygg og hofter! imorgen er det skole og jobb så jeg får se om det blir noe shred. Er foressten så støl på bryst og lår etter shreden igår, den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 5. april 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 5. april 2012 Igår ble det ikke noe trening pga skole og 8 timers jobb. Men idag, nå, har jeg vært på spinning i 40 min Nå var det lenge siden jeg hadde vært på spinning så jeg merket at jeg ikke ga alt. Vil begynne med det igjen. 1 gang i uken. Har blitt så glad i å jogge, så tror ikke det blir mer enn 1 gang i uken med spinningen. Nå lurer jeg på om jeg skal utføre dag 2 av shreden. 40 min spinning og 20 min shred blir jo ikke for mye. Tror jeg går for det. Og imorgen skal jeg ta vekt og mål, og fra nå av SKAL jeg gjøre det hver eneste fredag, uansett om jeg er flink med kosthold/trening eller ikke For bare noen måneder siden trodde jeg aldri jeg skulle bli så glad i å trene igjen. Jeg var jo det før men etter ekteskap, skole og jobb ble det lixm for mye, trodde jeg. Du får jo så mye igjen for det! Så dette er noe jeg vil prøve meg på livslangt, man må jo trene hele livet, ikke bare fordi man vil ned i vekt. jaaaaajaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 5. april 2012 Forfatter #68 Del Skrevet 5. april 2012 dag 2 av level 1 utført :trene: :trene: :trene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 6. april 2012 #69 Del Skrevet 6. april 2012 Ja, jeg er det?! Er stolt av meg selv Idag trodde jeg treningssenteret her stengte 5 men det stengte visst 4 og jeg var der halv 4. Så det ble 20 min på tredemølla. Men før det, så gikk jeg i ca 20 min til treningssenteret, og etter trening skulle jeg til en venninne og i stedet for å ta bussen gikk jeg dit så da ble det enda 20 min Så ja, bevegelse ble det! Imorgen blir det treningsfri, har masse jeg må få gjort. På mandag er det skole og litt jobb men jeg har fått 30 days shred i posten idag!!!! Så tenkte jeg skulle begynne med det på mandag hvis jeg får litt tid, hvis ikke blir det tirsdag. Tror ikke jeg kan følge den slavisk, i og med at jeg vil trene på treningssenter også, men skal prøve å gjøre det i hvert fall 3-4 ganger i uken. Eller blir det for dumt? Jeg har blitt veldig glad i å jogge, men hvis jeg skal ta shreden hver dag pluss jogginga tror jeg det blir litt for mye hmmm Og kjenner jeg meg selv rett så blir jeg fort lei hvis jeg tar i for mye. Jaja, jeg får se hvordan det blir. Gleder meg til å prøve den ut!! Ja du burder være stolt av deg sjølv. du er jo kjempe flink. Men av erfaring ville jeg anbefalle å begynne sakte så du ikkje blir så lei. heller øke på når du føler det blir for lite Ferdig med dag 1, level 1 av 30 days shred Og fyyyy, Så varm jeg ble! Det gikk ganske greit bortsett fra ene cardion der det er jumps og tau rett etter hverandre. Merket melkesyra nesten. OG jeg merket at jeg har utrolig svake armer. Men ellers gikk det jo kjempe bra. Blir spennende og se hvor lettere øvelsene blir etter hvert. Som sagt så gjør jeg ikke dette hver dag. Kun de dagene jeg ikke får trent på treningssenter og de dagene jeg orker det som en styrkeøkt etter treningssenteret. målet er uansett å utføre det i hvert fall 3-4 ganger i uka. Og etter endt 30 dager så er det jo kjempe bra å bruke denne videoen til å ta en økt hjemme hvor man ikke får tid til å gå ut. Eller som en styrke økt. Flink hun der. Tror jeg kommer til å kjøpe flere av videoene hennes. Godt og ha det hjemme. Så bra du har begynnt med shredden !! jeg har gjørt det 17 ganger, det blir lettere med en gang. så når du har gjørt ovelsene noen ganger da kan du bare slå av lyden og ha din egen musik, mye kjekkere det Igår ble det ikke noe trening pga skole og 8 timers jobb. Men idag, nå, har jeg vært på spinning i 40 min Nå var det lenge siden jeg hadde vært på spinning så jeg merket at jeg ikke ga alt. Vil begynne med det igjen. 1 gang i uken. Har blitt så glad i å jogge, så tror ikke det blir mer enn 1 gang i uken med spinningen. Nå lurer jeg på om jeg skal utføre dag 2 av shreden. 40 min spinning og 20 min shred blir jo ikke for mye. Tror jeg går for det. Og imorgen skal jeg ta vekt og mål, og fra nå av SKAL jeg gjøre det hver eneste fredag, uansett om jeg er flink med kosthold/trening eller ikke For bare noen måneder siden trodde jeg aldri jeg skulle bli så glad i å trene igjen. Jeg var jo det før men etter ekteskap, skole og jobb ble det lixm for mye, trodde jeg. Du får jo så mye igjen for det! Så dette er noe jeg vil prøve meg på livslangt, man må jo trene hele livet, ikke bare fordi man vil ned i vekt. jaaaaajaaaa Jeg tørr ikkje å sjå på vekte, sikkert gått op de 3 kiloene jeg hadde gått ned hehe håper ikkje Det er kjekkt å sjå hvor flink du er , blir motiverende før meg på de dagene jeg slit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 6. april 2012 Forfatter #70 Del Skrevet 6. april 2012 Så fint at du synes jeg er motiverende. Jeg fant jo masse motivasjon hos deg! Idag har jeg tatt vekt og mål. Jeg vet tickeren min viser 87 men jeg glemmer alt jeg veide før og beynner NÅ. Vekta viste: 88,6 Mål: Bryst: 106 cm Navlen: 105 cm Rumpe: 114 cm Lår: 65 cm Disse målene skal jeg ta hver uke, så ser jeg kanskje litt framgang. Idag blir det hvile dag. Skal få besæk og kose meg. merker at jeg er mindre støl etter dag 2 av shreden enn det jeg var etter dag 1 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 8. april 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 8. april 2012 Nå har jeg hatt 3 dager treningsfri. Jeg har heller ikke spist mye men det lille jeg har fått i meg har vært usunt. spesielt alkoholen. Imorgen blir det enten jogging ute eller på tredemølle og dag 3 av shreden. har også bestemt meg om at shreden skal utføres hver dag, jeg klarer det ved treningen. har kun trent det 2 ganger denne uken og det er altfor lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 9. april 2012 Forfatter #72 Del Skrevet 9. april 2012 dag 3 av shreden utført! Imorgen får jeg ikke trent shreden pga. fødselsdag, men jeg skal trene altså! merker at jeg er veldig slapp etter 3 dager med fri. Fikk i det minste unna shreden da. Også gidder jeg rett og slett ikke å dra på treningssenteret i det dr***været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 11. april 2012 #73 Del Skrevet 11. april 2012 dag 3 av shreden utført! Imorgen får jeg ikke trent shreden pga. fødselsdag, men jeg skal trene altså! merker at jeg er veldig slapp etter 3 dager med fri. Fikk i det minste unna shreden da. Også gidder jeg rett og slett ikke å dra på treningssenteret i det dr***været. Jeg har oxo trent allt før lite i ferien, men nå er det barre å komme sterk tilbake. trente bare 2 dager i ferien, skal trene min dag nr 18 i dag . gleder meg til level 3 :gjeiper: Så kjekt at vi veier egentlig det samme og trener det samme... Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 11. april 2012 Forfatter #74 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har oxo trent allt før lite i ferien, men nå er det barre å komme sterk tilbake. trente bare 2 dager i ferien, skal trene min dag nr 18 i dag . gleder meg til level 3 :gjeiper: Så kjekt at vi veier egentlig det samme og trener det samme... Du er flink! Takk skal du ha:) igår ble det 25 min intervall trening på mølla, og 20 min styrke på mage, rumpe og lår. Har ikke blitt noe shred siden sist. Er visst ikke lett å gjennomføre det hver dag men jeg skal ikke gi opp! Imorgen skal jeg også trene men på fredag skal jeg drive å gjøre klar til selskap jeg skal ha på lørdag så kanskje det blir litt trening på søndag? Får se an på formen. Skal også gjennomføre shreden imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 12. april 2012 Forfatter #75 Del Skrevet 12. april 2012 Slitsom dag på skolen fra 7 på morgenen til 17 Er veldig sliten men fikk til en 40 minutters økt etter skolen. Det ble 30 min jogging og litt styrke på magen. Snart skal jeg begynne å rydde og vaske, så det blir litt bevegelse. Imorgen skal jeg være på skolen fra 9 til rundt 18-19 også hjem og planlegge massse til lørdagen så det blir ikke noe trening. Shreden skal jeg begynne helt på nytt igjen med på mandag, og da skal jeg gjennomføre den regelmessig! imorgen er det veie og måle dag. Tror ikke det viser noe særlig fremgang jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HollyDolly Skrevet 13. april 2012 #76 Del Skrevet 13. april 2012 Slitsom dag på skolen fra 7 på morgenen til 17 Er veldig sliten men fikk til en 40 minutters økt etter skolen. Det ble 30 min jogging og litt styrke på magen. Snart skal jeg begynne å rydde og vaske, så det blir litt bevegelse. Imorgen skal jeg være på skolen fra 9 til rundt 18-19 også hjem og planlegge massse til lørdagen så det blir ikke noe trening. Shreden skal jeg begynne helt på nytt igjen med på mandag, og da skal jeg gjennomføre den regelmessig! imorgen er det veie og måle dag. Tror ikke det viser noe særlig fremgang jaja... Ditta klarer du, bare 25 minuter dagen !! u can do it put your ass in to it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 15. april 2012 Forfatter #77 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg verken veide eller målte meg på fredag Turte rett og slett ikke. OG siden da har det vært masse (god) usunt mat. På fredag hadde jeg så mye å gjøre at jeg bare tok i meg det første og billigste jeg så siden matpakke var for lite, igår måtte jeg og 2 venninner gjøre klar til selskapet og gjett om det ble kaker og alkohol! Så motivasjonen er på bånn Jeg tok masse bilder igår av både jenter og gutter og jeg ser det godt på bilder, jeg er mye større enn de andre. Og det er flaut. Alle som ikke hadd sett meg på en stund fikk seg en sjokk og 2 spurte faktisk om jeg var gravid. Jeg er så utålmodig! Men nå vil jeg det mer enn deg jeg noen gang har gjort. Eneste problemet er at motivasjonen er på bånn. Og det er veldig mye skole fram til sommeren nå. Jeg "jobber" på praksis hver ukedag fra 7 på morgenen (dvs. at jeg må stå opp 5) til 16.30. Jeg har IKKE noe garderobeskap så jeg MÅ ha med en liten veske jeg kan ha skifttøyet mitt i. Dvs. at jeg må komme hjem, er hjemme runt 17.30, også dra på trening Jaja, jeg får se hvordan det går. Jeg klarer meg nok. Shreden skal det blir mer av i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LAmpee Skrevet 17. april 2012 Forfatter #78 Del Skrevet 17. april 2012 Det ble endelig litt trening idag. Jeg blir så sliten etter endt arbeidsdag pga lite søvn og masse å gjøre. Nå har jeg meldt meg inn på vektklubb, og herregud så mye kalorier alt inneholder. Har vært flink med matpakke og middag i 2 dager nå så jeg får se hvordan dette fungerer. Kostholdet mitt har jo vært dårlig uansett om jeg har trent og da hjelper det egentlig lite å trene. Man går ikke ned i vekt i hvert fall. Imorgen blir det ikke trening, skal på besøk etter jobb/praksis men på torsdag er det full timeplan igjen! ønsk meg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå