AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Vi har jo alle hørt om nigeriasvindlere med smådyr, hester, og gud vet hva, med google translate norsk, merkelige lovnader, pengeønsker, og løfter om et supert billig kjæledyr som ankommer norge bare man har betalt xx-antall tusen til en fremmed konto i utlandet, gud vet også hvor. Men ærlig talt, aper, LØVER? En nordmann ble rundlurt da han ville kjøpe en LØVEUNGE på nettet, i alle dager, hvem i dag er ikke klar over hva en løve er, at de er umulig å ha som privatperson, iallefall i NORGE, og ikke akkurat en katt. Så var det en nordmann som ville kjøpe en ape, og endte med å betale for to. Fortjener de å tape pengene når de er så.. kremt.. Lettlurte? Kjøpte løve på nettet, tapte 300 000kr 2
Gjest Apophis Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Enkelte folk fortjener nesten å bli lurt. 4
Ananas. Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 Haha, ja.. De fortjener virkelig å tape pengene. Føler meg slem nå jeg sier det, men ærlig talt! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 enten er han tilbakestående eller så er han utenlandsk. kan være at han er utenlandsk og ikke har satt seg inn i norsk lov
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Bra start på karrieren som nordmann da, velkommen til norge, tap 300 000 på en LØVE...
altflyter Skrevet 6. desember 2011 #6 Skrevet 6. desember 2011 For en idiot. Han fortjente det definitivt. Ville dyr har ingenting i fangeskap å gjøre. Skulle ønske det var enda mer penger det var snakk om!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #7 Skrevet 6. desember 2011 Håper løvene angriper bakmenn, om det faktisk finnes løveunger.
Gjest Doh Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Haha, hvor dum går det an å bli? Lurer på hvor han hadde tenkt å ha den jeg... Hjemme? Med et ekstra stort klorestativ....? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Haha, hvor dum går det an å bli? Lurer på hvor han hadde tenkt å ha den jeg... Hjemme? Med et ekstra stort klorestativ....? Vegg til vegg teppe blir plutselig mer enn bare pynt
Gjest On Topic Skrevet 6. desember 2011 #10 Skrevet 6. desember 2011 Ser det for meg... "Kom da lille pusen... ... ROOOAR....! Er det ikkje løvebrøl som kan høyres på fleire kilometers avstand?
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. desember 2011 #11 Skrevet 6. desember 2011 kanskje han var lei av stjeling der han bor, så tenkte på en vakt "katt" hahahaha... nesten gang hadde han vel bestilt en hai til badekaret hehe
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Hahahaha, vaktkatt ja, og hai i badekaret, han kan jo lufte den i fjorden om det trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå