Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke det at jeg har sprøyteskrekk når andre setter den på meg, men tanken på å skulle sette den selv...kind of freaks me out :sprettoy:

Kan noen fortelle meg hvordan de opplevde dette?

Får man god opplæring, kan jeg søke hjelp på legekontoret til fastlegen dersom jeg ikke får det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også dette virket veldig skummelt. Jeg bestilte derfor en time hos fastlegen den føste dagen jeg skulle staret med sprøyter. Jeg kunne sikkert greid det selv, men syntes det var greit sånn. :)

Nå 28 sprøyter senere (har startet på mitt 2 forsøk :wink: ), så går det som en drøm. I og med at den bare skal settes rett under huden og ikke i en blodåre, så er det ikke noe problem. Mange får mannen sin til å sette sprøyte for dem, men det var ikke noe alternativ for meg. Min mann kan knapt nok være i samme rom som meg når jeg setter sprøytene. :ler:

Lykke til videre!

Skrevet

Tusen takk for svar!

Lurt med den legetimen, kanskje en evnt. bare kan avtale med de på laben hos legen?

Det at den bare skal rett under huden, det var en lettelse...

men tok det lang tid før du følte at det gikk greit?

Nå er det lenge til jeg skal gjennom dette, men det har nå bekymret meg likevell :roll:

Jeg vet ikke helt det med å få mannen til å stikke...er redd han kan komme til å bruke så lang tid at jeg får noia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...