AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har så innmari lyst til å gi forlovden min tidenes julegave, men aner ikke hvordan det kommer til å slå an... Tanken er at jeg bestiller tur til New York for bare oss to, men bare flybillettene koster nesten 8000 kr!! Så kommer hotell og lommepenger i tillegg. Vi har alltid gjort et poeng av å ikke gå overboard med gavene til hverandre (vi har to barn!), så jeg er usikker på om jeg tør
Anglofil Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Ja, jeg gav min mann en reise i fjor, det var en reise på tre uker til Side, Tyrkia på femstjernes all inclusive-hotell. Kostet 27000 kr for oss begge med absolutt alt inkludert. Siden vi allerede hadde tenkt til å reise på ferie syntes jeg det var fint å kombinere sommerferie med en gave. Mannen ble kjempeglad da han selv ikke har mye penger, tre uker uten å bruke penger var i grunn ganske deilig. Jeg sier: go for it! Mvh Yvonne
Kassiopeia Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Jeg har bestilt en to dagers tur med Oslo-Kiel fergen med Color line. Dette regnes kanskje ikke som dyrt for noen, men med tanke på vår økonomi er dette en dyr nok gave for oss. Regner med vi kommer til å bruke i hvertfall 10.000 kroner til mat og alt av aktiviteter på båten, så dette driver jeg å sparer opp til så jeg har pengene klart til vi reiser. Han skal ikke betale en krone. Vi reiser i begynnelsen av januar. Tror han blir veldig glad for denne julegaven, da dette blir vår første reise sammen! Endret 6. desember 2011 av Suvana 1
freddy Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Har dere økonomi til det, så gjør det! Har selv kjøpt storbyferie i julegave til ektefellen flere ganger, om enn ikke så dyr tur som du planlegger. I år blir det 4-dagers tur til Istanbul. Pleier å kjøpe en guidebok om det aktuelle stedet og legge under treet, og så er det bare å glede seg til våren
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Dette har jeg også lyst til å gjøre! Men nå har vi en toåring og en baby i magen min, må finne et tidspunkt der vi får barnevakt og jeg helst ikke er gravid, for å få full nytte av turen. Blir sikkert leeenge til det er aktuelt, snart får vi spedbarn, og da kan vi heller ikke reise bort en uke og la besteforeldre passe barn. Selv om pengene ligger klare på kontoen min. Derfor sier jeg: Reis mens du kan! Go for it!
Mamma1 Skrevet 11. desember 2011 #6 Skrevet 11. desember 2011 Ja, jeg kjøpte tur til Riga og seks netter på hotell til meg og kjæresten for noen år siden. Kom på under 5000 kr, men syns det er en veldig dyr gave jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #7 Skrevet 11. desember 2011 TS her. Nå har jeg plutselig fått store mistanker om at HAN driver å planlegger noe lignende... Jaja, da blir det kanskje jeg som blir overrasket i stedet
Rosa Smurfen Skrevet 12. desember 2011 #8 Skrevet 12. desember 2011 Jeg har så innmari lyst til å gi forlovden min tidenes julegave, men aner ikke hvordan det kommer til å slå an... Tanken er at jeg bestiller tur til New York for bare oss to, men bare flybillettene koster nesten 8000 kr!! Så kommer hotell og lommepenger i tillegg. Vi har alltid gjort et poeng av å ikke gå overboard med gavene til hverandre (vi har to barn!), så jeg er usikker på om jeg tør Jeg har bestemt meg for det samme i år og har kjøpt det nyeste Samsung 3D tv'n til han Gleder meg til julaften 1
Anglofil Skrevet 15. desember 2011 #10 Skrevet 15. desember 2011 Horus Paradise Luxury Resort, Yvonne? Nope, Barut Hotel Hemera Resort & Spa. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå