Gå til innhold

Vippeextensions, vippebøy, farging av vipper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva slag erfaringer har dere med vippeextensions, vippebøy og farging av vipper? Jeg har korte øyevipper og kunne tenke meg å sette på extensions, men jeg syns det er kostbart. Er det mulig å oppdrive steder som er bra og billig?

Er det noen som har testet kun farge+bøy? Vil jeg kunne unngå å bruke mye mascara da, evt vil det gi et bedre grunnlag for å legge mascaraen pent? Hvor ofte må man etterfarge og bøye dem på nytt?

Hvis noen har erfaringer gode/dårlige blir jeg glad hvis dere deler dem :) Kom gjerne med tips til bra steder (helst i Oslo).

Er dyrt som regel best når det gjelder ting som dette?

Mvh Prudence

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BUMP! Ikke en eneste her inne som har erfaringer med dette? Tror ikke noe på det :gjeiper:

Skrevet

Jeg har extensions og er veldig fornøyd med det:) etterfyller ca 1 gang i mnd. (har kjøpt et års-abonnement på vipper)

Skrevet

Neglehuset! jeg har fast vippeexstension, nå bor jeg i Bergen men når jeg bodde i Oslo brukte jeg dem. 1200 kr for første gang og rundt 500 kr hver 4 uke. Selv elsker jeg det og er en fast bruker, men det koster endel og er viktig å pleie dem riktig.

Farging og vippebøy har jeg også gjort, syns ikke dette utgjore s veldig stor forskjell så mer ut som man hadde gjort en dyktig jobb med vippetangen, og syns ikke det var verdt pengene.

Skrevet (endret)

dobbelpost... ser de har gått veldig opp i pris fra da jeg brukte de =/

Endret av goldenchanel
Skrevet

Takk for svar! :) Ja, det er ganske kostbart. Jeg har en venninne som betaler 500 kr kvarteret for å fylle på, og hun må gjerne fylle på i opptil en time hver gang og minst hver tredje uke. Det kræsjer min økonomi, men neglehuset var jo i alle fall endel billigere enn det ;)

De stedene jeg har sjekket er det ikke spesielt billig for krøll heller, og hvis forskjellen er så marginal så ser jeg ikke at det er verdt det heller nei..

Skrevet

Jeg har extensions og er veldig fornøyd med det:) etterfyller ca 1 gang i mnd. (har kjøpt et års-abonnement på vipper)

Hvor har du kjøpt abonnement? Hva koster det? :)

Skrevet

Hvor har du kjøpt abonnement? Hva koster det? :)

Hos Beautypuff i Lillestrøm. Betalte 6900,- hvis jeg ikke husker feil :)

Skrevet

Hos Beautypuff i Lillestrøm. Betalte 6900,- hvis jeg ikke husker feil :)

Oki, takk :) Sjekke om det finnes noen i Oslo som har et liknende tilbud, og så regne på om jeg har råd ;)

Skrevet

Du burde ikke ta vippebøy, meg og en venninne gjorde dette, og de ble alt for bøyd, selvom vi tok "medium". Begge hadde lange vipper også.

Skrevet

Jeg har tatt vippebøy og farge. Jeg hadde ikke noe behov for å bruke maskara, trooor kanskje bøyen går fortere ut hvis du bruker mye maskara.

Har du vurdert neulash? Det er ett serum som gjør at vippene vokser. Venninden min bruker dette og hun har fått helt fantastiske vipper. Det er en høy engangs sum, men den er veldig drøy, så det er ikke dyrt sånn sett.

Skrevet (endret)

dobbelt.

Endret av sebra
Skrevet

Jeg har tatt vippebøy og farge. Jeg hadde ikke noe behov for å bruke maskara, trooor kanskje bøyen går fortere ut hvis du bruker mye maskara.

Har du vurdert neulash? Det er ett serum som gjør at vippene vokser. Venninden min bruker dette og hun har fått helt fantastiske vipper. Det er en høy engangs sum, men den er veldig drøy, så det er ikke dyrt sånn sett.

Hvem har dette serumet+ Har prøvd fler uten særlig effekt. Vippene ble kanskje noe tykkere, men ikke særlig lengre..

Skrevet

Betty's beauty salon nederst i markveien på løkka. Hvis du bor i Oslo da.

Skrevet

Kan man ha maskara på extentions?

Nei, de skal ikke ha mascara. Det trenger man ikke heller, de ser flotte ut helt uten noen sminke.

Skrevet (endret)

Betty's beauty salon nederst i markveien på løkka. Hvis du bor i Oslo da.

Hvor høy er prisen der? :) Det er jo verdt litt hvis man faktisk får effekt. Og er det noe som går ut etter hvert, eller sitter det i "for alltid"?

edit: ser nå at det er noe man bruker jevnlig for å holde de fine?

Endret av Prudence
Skrevet

Ja det hadde kanskje ikke vært så dumt, vippebøy og farging er jo fantastisk, man ser jo så opplagt og fresh ut :) Tror serumet koster rundt 1400 for den største størrelsen de har, den mindre husker jeg ikke. Men skal ikke si noe sikkert for er ikke sikker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...