Gå til innhold

Hvilket interiørmagasin er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å gi et abbonement på et interiørmagasin til svigermor. Jeg har ikke bladd så mye i disse bladene og lurer derfor på hvilket som er best? Bonytt? Bolig Pluss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

A de to du nevner ville jeg valgt Bonytt. Boligpluss er altfor shabby chic(?)/hvitt på hvitt for min smak.

Bonytt og Interiørmagasinet representerer en stil som de fleste liker. Jeg tror Interiørmagasinet er Norges mest solgte magasin, men er ikke helt sikker. Bo bedre, Design interiør og Maison er noe mer moderne i stilen. Selv foretrekker jeg den danske utgaven av Bo Bedre framfor den norske.

Jeg tror Vakre hjem og interiør er en god representant for landstil, som også mange liker.

Hva slags stil liker svigermoren din?

Jeg ville tatt en tur på biblioteket og lest litt i interiøsmagasinene du finner der. De aller fleste bibliotekene har i alle fall et par interiørmagasiner, hvis ikke flere.

Min mor hadde nok foretrukket Interiørmagasinet. Jeg hadde foretrukket danske Bo bedre.

Skrevet

Jeg foretrekker Maison, der er det mer variert still. Liker ikke så mye Vakre hjem, syns det blir alt for mye av det samme.

Skrevet

Hei

Jeg liker det nye interiørbladet Studio veldig godt. Det har en ganske ung redaksjon og skriver om leiligheter og har utelukkende fokus på norske ting. I denne utgaven viser de frem norske motehjem (Kathrine Sørland og Fam Irvoll), leiligheten til Christian Loboutin (eksklusivt), pluss generelt kult at det er en del stoff i bladet.

De har en webside www.studiomag.no

Ellers synes jeg egentlig ikke norske interiørblader er så bra. Vogue Living er fint:)

Skrevet

Jeg liker rom123 veldig godt.

Innslag av mange forskjellige stiler og alltid fine og kreative oppskrifter til ting man kan lage selv.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Isabellas er et koselig og fargerikt blad, med matoppskrifter og hage i tillegg til interiør. :) Endret av loffen
Skrevet

Jeg liker best Vakre hjem og Bonytt :) Blir så glad hver gang jeg får nytt Bonytt i posten... glede :happy:

Hadde en aldri så liten gjesteopptreden i Bonytt også en gang, satt i bakgrunnen på et bilde da jeg var ca 3 år :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...