AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1 Skrevet 6. desember 2011 Første syklus etter HSG røntgen av eggstokkene. Kjente at denne syklusen var annerledes på en positiv måte. Etter eggløsning kjenner jeg masse tegn til at noe skjer. Superømme pupper, murringer og strekninger i livmoren. Men begynner å spotte svakt rosa på dag 24 og 25. Dag 26 tar jeg en test og får en svak positiv strek!!! Fortsetter og spotte litt den dagen også, før det braker løs på syklusdag 27. Aldri opplevd lignende smerte, måtte ta masse smertestillende. Merker at jeg er skjelven i bekken og nedover lårene. Fossblør gjør jeg også. Bruker vanligvis å ha få dager og ganske liten blødning når jeg har mensen. Så mistenker en spontanabort i tidlig fase. Noen som kjenner seg igjen i det samme?
Athene Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Det er ingen spontanabort så tidlig, det er ikke et embryo som har festet seg nok til å spontanaborteres ennå. Det kan være en kjemisk graviditet, ca halvparen av befruktninger ender slikt, men det har heller sannsynligvis noe å gjøre med undersøkelsen du har tatt. En del medisiner/hormoner man tar i forbindelse med undersøkelser inneholder det hormonet som slår ut på graviditetstester, så det kan også være dette. Jeg har vært gjennom mange undersøkelser og medisiner de siste to årene, og jeg opplever alltid en veldig merkelig syklus etter at de har herjet med ett eller annet ved medisiner/inngrep. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå