Gå til innhold

har lyst på brune tykke striper til mitt blonde hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, tittelen sier vell seg selv..

hadde nettop kullsvart hår og fant ut jeg skal ha brune og lyse striper. nå er jeg blitt blond og skal stripe det. skal ha det slikt: http://www.tshirtdesign.no/prod.php?id=23340&Hair%20extensions%20-%20Clip-On%20%23P12%2F16%2F613%23%20brunt%20med%20lyse%20striper

har noen tips på hvordan i alle dager jeg skal klare det selv? kansje de vet om en tuturial en plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tittelen sier vell seg selv..

hadde nettop kullsvart hår og fant ut jeg skal ha brune og lyse striper. nå er jeg blitt blond og skal stripe det. skal ha det slikt: http://www.tshirtdesign.no/prod.php?id=23340&Hair%20extensions%20-%20Clip-On%20%23P12%2F16%2F613%23%20brunt%20med%20lyse%20striper

har noen tips på hvordan i alle dager jeg skal klare det selv? kansje de vet om en tuturial en plass?

ingen som vet? får forresten hjelp til det, så tips til og gjør det så fargen blir bra og det blonde ikke får farge på seg?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Folie, men bruk frisør, det der kommer nok desverre til og bli grønt, og det blir dyrere og dra og rette det opp, en og gjøre det hos dem i førsteomgang. Og vita, må du i hvertfall ikke gå til, de eier ikke peiling, mitt ble grønt av en nyanse mørkere enn hva jeg har brukt tidligere. Så da kan jeg bare tenke tilbake på mine ungdomsdager hvor jeg ville være lys og mørk om hverandre, ble mye grønt hår da ja. Gå til frisøren din du, hvis du ikke har så veldig langt hår, bør det ikke bli dyrt. Jeg betalte 900 nå når vita ga meg feil farge. Jeg har hår til under brystene, og det er fryktelig tykt, i tillegg brukte hun en glansvask og proteinkur på meg. Lykke til, men tenk deg nøye om før du gjør det selv :klemmer:

Gjest otrivin
Skrevet

Jeg gjorde det på en venninne. Bare satte opp håret og tok det underste først. Tok på folie. Så neste rad. Ble utrolig fint syns jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...