Mariblom Skrevet 5. desember 2011 #1 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei! Ser at Ringo kjeden har et kamera for barn 3+ til 399,- Noen som har noen erfaring med dette? Noen som vet om andre kamera som er egnet for barn? Må være enkelt å bruke + tåle en støyt. Surfer rundt på ulike elektro nettbutikker, og ser at det er liksom ikke måte på hvor mange funksjoner, hvor avansert det skal være osv. Forstår ikke produsentene at det finnes et kjempemarked i barn og gamle som liker at ting er enkelt? Og hvorfor kan man kun søke på pris, og ikke bruksområde/brukervennlighet? Jaja, det var hjertesukket. Noen som har noen erfaring her? Sønnen vår er 3 år. Klem fra Mari :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 6. desember 2011 #2 Del Skrevet 6. desember 2011 Kanskje ikke svaret du er ute etter, men er et kamera tingen for en treåring i det hele tatt? Jeg bare ser for meg at det er gøy i sånn 5 minutter, men at konseptet kanskje ikke holder interessen så lenge? Jeg fikk mitt første kamera da jeg var seks, og det var litt tidlig ifht å holde på interessen min. Og i dag er jeg utdannet fotograf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 6. desember 2011 #3 Del Skrevet 6. desember 2011 Kanskje ikke svaret du er ute etter, men er et kamera tingen for en treåring i det hele tatt? Jeg bare ser for meg at det er gøy i sånn 5 minutter, men at konseptet kanskje ikke holder interessen så lenge? Jeg fikk mitt første kamera da jeg var seks, og det var litt tidlig ifht å holde på interessen min. Og i dag er jeg utdannet fotograf Kanskje du ikke hadde vert utdanna fotograf om du ikke hadde fått dette kamera som barn, selv om du ikke hadde den helt store interessen da. Tror uansett det er noe annet med et digitalt kamera til et barn, enn et analogt (som jeg antar) var ditt første 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 6. desember 2011 #4 Del Skrevet 6. desember 2011 Vi trodde vi mistet kamera vårt i flyttelasset for noen år siden, og kjøpte et nytt... Så dukket det gamle opp igjen. Barna, da 3 og 5 fikk dette kamera, og fikk prøve seg litt som fotografer. Dette var da et helt vanlig digitalt kamera, og barna elsket det. De lærte fort å legge inn på pc og printe ut bildene. Det hender (en sjelden gang) at eldste, som nå er 7 har med kamera ut når hun leker. Det blir mange fine venninne bilder fra lekeplassen. Har ingen kjennskap til det kamera du viser til, men mine likte veldig godt å få være fotografer når de var så små... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2011 Kanskje ikke svaret du er ute etter, men er et kamera tingen for en treåring i det hele tatt? Jeg bare ser for meg at det er gøy i sånn 5 minutter, men at konseptet kanskje ikke holder interessen så lenge? Jeg fikk mitt første kamera da jeg var seks, og det var litt tidlig ifht å holde på interessen min. Og i dag er jeg utdannet fotograf Hvis jeg hadde vurdert at dette ikke var tingen for min 3-åring, så hadde jeg vel heller ikke spurt her. Jo, dette er tingen for min 3-åring. Han har elsket kameraer + ta bilder i halvannet år, og har stort sett brukt mitt kamera/min mobil. Jeg tenkte han kunne få være litt mer selvstendig i sin fotografering, og få sitt eget kamera. Jeg tenkte barnekamera var greit nå som han er så liten (tåler en støyt osv), og tenkte å oppgradere til et "ordentlig" kamera neste år, evt. når han er 5. Var dette et greit svar til deg som tenker at kamera ikke er tingen for en 3-åring? Har du forresten barn selv? ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 7. desember 2011 #6 Del Skrevet 7. desember 2011 Fant kamera her http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=5173&KatId=32 Det står at det er 64 mb internminne, og lagrer opptil 1000 bilder. Noe som vil si at det er ikke store oppløsninga å snakke om på dette kamera. Når du først kjøper er det jo greit at man ser hva som er på bildene. Om han allerede bruker ditt kamera, og klarer å behandle dette skikkelig, hvorfor ikke kjøpe et billig kompaktkamera til han med en gang? http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/digitalkamera/ES9BLACK/samsung-es9-kompaktkamera-sort http://www.japanphoto.no/product/kompaktkamera/nikon/nikon-coolpix-l23-bla/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. desember 2011 #7 Del Skrevet 7. desember 2011 Min treåring får også et kamera til jul. Han har lenge elsket å ta bilder og jeg er supernervøs når han fyker rundt med mitt speilrefleks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 7. desember 2011 #8 Del Skrevet 7. desember 2011 Akkurat dette leter jeg også etter, ts! Har en jente på 3,5 selv, som er forsiktig, men klumsete. Har sett på Olympus Mju touch (?) som er vann- og støtsikkert, men det er jo relativt dyrt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå