Gjest Raindrops Skrevet 17. august 2013 #161 Skrevet 17. august 2013 Kan forøvrig nevne at det var rimlig festlig å se Hans Wilhelm Steinfeldts reaksjon da det en sen kveld på 90tallet, var tomt for papir på en parkeringsautomat på Flesland.. Han skrek så høyt at jeg er sikker på at samtlige fly i luften fikk turbulens. Og han sa "vet du ikke hvem jeg er?" eller på bergensk "VET DU ISJE KEM EG EEEEE?!!?!?!?!?!??!" Til automaten? 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #162 Skrevet 17. august 2013 Kan forøvrig nevne at det var rimlig festlig å se Hans Wilhelm Steinfeldts reaksjon da det en sen kveld på 90tallet, var tomt for papir på en parkeringsautomat på Flesland.. Han skrek så høyt at jeg er sikker på at samtlige fly i luften fikk turbulens. Og han sa "vet du ikke hvem jeg er?" eller på bergensk "VET DU ISJE KEM EG EEEEE?!!?!?!?!?!??!" Hvem/hva skrek han til? Papirautomaten? Anonymous poster hash: 7d55a...ac0 2
Lutetium 71 Skrevet 17. august 2013 #163 Skrevet 17. august 2013 Kan forøvrig nevne at det var rimlig festlig å se Hans Wilhelm Steinfeldts reaksjon da det en sen kveld på 90tallet, var tomt for papir på en parkeringsautomat på Flesland.. Han skrek så høyt at jeg er sikker på at samtlige fly i luften fikk turbulens. Og han sa "vet du ikke hvem jeg er?" eller på bergensk "VET DU ISJE KEM EG EEEEE?!!?!?!?!?!??!"Han var så brisen at han trodde automaten var et menneske? 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #164 Skrevet 17. august 2013 Egentlig burde man ikke gi spesialbehandling til Kong Harald engang. Disse celebritetene får da følge køkultur som alle andre uansett makt og status, eller holde seg hjemme. Anonymous poster hash: e8799...f37 Har en koselig historie om min ungdomskjæreste for ca 20 år siden, hun jobbet i en butikk der en kunne kjøpe diverse gaveartikler, deriblant askebeger. En dag kom det inn ei litt eldre dame, syntes min kjæreste den gangen. Hun lurte på om hun kunne få se på askebegrene, kjæresten min viste frem det ene etter det andre, Så fant de frem til et som var passe stort, Så stort må det være sa damen, du skjønner mannen min røyker så mye, så snakket de litt om at røyking ikke var bra før damen betalte og gikk ut av butikken. Da sa innehaveren til min kjæreste, du vet hvem det var? nei sa hun, Det der var Dronning Sonja.... Anonymous poster hash: 997d1...8e5 8
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #165 Skrevet 17. august 2013 Har en koselig historie om min ungdomskjæreste for ca 20 år siden, hun jobbet i en butikk der en kunne kjøpe diverse gaveartikler, deriblant askebeger. En dag kom det inn ei litt eldre dame, syntes min kjæreste den gangen. Hun lurte på om hun kunne få se på askebegrene, kjæresten min viste frem det ene etter det andre, Så fant de frem til et som var passe stort, Så stort må det være sa damen, du skjønner mannen min røyker så mye, så snakket de litt om at røyking ikke var bra før damen betalte og gikk ut av butikken. Da sa innehaveren til min kjæreste, du vet hvem det var? nei sa hun, Det der var Dronning Sonja.... Anonymous poster hash: 997d1...8e5 Har inntrykk av at de kongelige ikke er slike "vet du ikke hvem jeg er?"-folk. Heller tvert om! Pratet en gang med Kong Harald. Var som å prate med en hvem som helst koselig eldre herre. Har et bestemt inntrykk av at de foretrekker helst å bli behandlet på lik linje med hvermannsen og ikke som en opphøyd person. Mange kjente mennesker som hadde trengt et kurs hos familien fra Slottet. Anonymous poster hash: c8ef3...d02 8
Hattifnatten Skrevet 17. august 2013 #166 Skrevet 17. august 2013 Har inntrykk av at de kongelige ikke er slike "vet du ikke hvem jeg er?"-folk. Heller tvert om! Pratet en gang med Kong Harald. Var som å prate med en hvem som helst koselig eldre herre. Har et bestemt inntrykk av at de foretrekker helst å bli behandlet på lik linje med hvermannsen og ikke som en opphøyd person. Mange kjente mennesker som hadde trengt et kurs hos familien fra Slottet. Anonymous poster hash: c8ef3...d02 Min mor eide en frisørsalong for ganske mange år siden. Der jobbet det følgelig lærlinger, og da dronning Sonja kom for å klippe håret, var det en av lærlingene som tok i mot kåpen hennes. Han var forferdelig nervøs, og visste knapt hva han skulle si og gjøre. Dessverre greide han å miste kåpen hennes i gulvet, og var raskt ute med å beklage seg. Det hjalp lite. Han fikk huden full av dronningen. Hun kjeftet og smalt, og holdningen hennes var ekstremt arrogant. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #167 Skrevet 17. august 2013 Min mor eide en frisørsalong for ganske mange år siden. Der jobbet det følgelig lærlinger, og da dronning Sonja kom for å klippe håret, var det en av lærlingene som tok i mot kåpen hennes. Han var forferdelig nervøs, og visste knapt hva han skulle si og gjøre. Dessverre greide han å miste kåpen hennes i gulvet, og var raskt ute med å beklage seg. Det hjalp lite. Han fikk huden full av dronningen. Hun kjeftet og smalt, og holdningen hennes var ekstremt arrogant. Det er visstnok stor forskjell på Harald og Sonja. At Harald er en avslappet herremann kan jeg godt tro. Kong Olav var visst også en skikkelig ok fyr. Anonymous poster hash: e8799...f37 2
Hattifnatten Skrevet 17. august 2013 #168 Skrevet 17. august 2013 (endret) Det er visstnok stor forskjell på Harald og Sonja. At Harald er en avslappet herremann kan jeg godt tro. Kong Olav var visst også en skikkelig ok fyr. Anonymous poster hash: e8799...f37 Harald er jeg enig i at virker veldig hyggelig. Måtte bare fortelle den historien ettersom det stod at de kongelige ikke er slike "vet du ikke hvem jeg er"-mennesker. Det gjelder tydeligvis ikke alle. Likevel kan det virke som om hun har lært noe siden den gang. Men jeg har mine tanker om hvordan hun egentlig er innerst inne . Endret 17. august 2013 av Hattifnatten
kaprifolen Skrevet 17. august 2013 #169 Skrevet 17. august 2013 Harald er jeg enig i at virker veldig hyggelig. Måtte bare fortelle den historien ettersom det stod at de kongelige ikke er slike "vet du ikke hvem jeg er"-mennesker. Det gjelder tydeligvis ikke alle. Likevel kan det virke som om hun har lært noe siden den gang. Men jeg har mine tanker om hvordan hun egentlig er innerst inne . Forskjell på kongelig av blod og "opplært", tenker jeg!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #170 Skrevet 17. august 2013 En hybelboer i kjelleren i huset der jeg bor var for noen år siden kjæreste med en programleder på TV2. Når sistnevnte var på besøk yndet han å røyke innendørs, dvs i gangen utenfor hybelen, noe som er imot husreglene. Grunnen er blant annet at det er et gammelt hus med rare luftekanaler som gjør at røyk i kjelleren stiger og spres direkte inn i leilighetene i resten av huset. Etter at vi for andre gang på én dag tok fyren på fersken i å røyke inne til tross for at han hadde bedyret at han selvsagt ikke skulle gjøre det mer, syntes han imidlertid ikke at det var på sin plass å unnskylde seg eller noe sånt. Neida, da var det nemlig på tide å se dypt forurettet ut, og spørre om vi virkelig ikke visste hvem han var. Knall! Anonymous poster hash: e603f...119 6
Emily Skrevet 17. august 2013 #171 Skrevet 17. august 2013 Oh yes, jobber innen forlagsbransjen, og det finnes altfor mange som er høye på seg selv. En gang fikk jeg kjeft fordi sjefen min hadde glemt å sende en viss forfatter en ordentlig innbydelse (hun kunne ikke få samme invitasjon som de andre, nei, for hun var en av de STORE forfatterne, og det måtte vi da vite...) Har selv en eks med en ganske spesiell bakgrunn og dermed omgått en del av Norges såkalte kjendiser (beklager, men kjendiser er av type Angelina Jolie eller kongelige i mine øyne), og for å være ærlig, jeg skjønner ikke hvorfor folk tror det er en stor greie å kjenne dem. Den ene eks-sjefen min som har vært en ganske beryktet mediepersonlighet omtalte seg selv som kjendis og brukte alle mulige anledninger på å skryte av sine kontakter. Kjenner at jeg blir litt kvalm av sånt, men jeg lar dem skryte i vei og tenker mitt.
Emily Skrevet 17. august 2013 #172 Skrevet 17. august 2013 Det inntrykket fikk jeg også av han, ja. Dette kan jeg faktisk bekrefte, jeg jobbet med et prosjekt som involverte at jeg skulle omgås ham i et par dager, og han er utrolig jordnær. Mari er også veldig ålreit.
Tjuagutten Skrevet 18. august 2013 #173 Skrevet 18. august 2013 Til automaten? hehe glemte visst å nevne at det var en kundeservice knapp på automaten, så han snakket nok med en stakkars sjel
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. august 2013 #174 Skrevet 18. august 2013 Har møtt veldig mange kjendiser igjennom 2 jobber jeg hadde/har. Mitt inntrykk er at det gjerne er de "falne" som er skikkelig overlegne, gjerne *kremt* tidligere boybandstjerner *kremt*. Krevde å få trene gratis fordi han laget så god reklame for treningssenteret når han var der. Jedda. Av de hyggeligste jeg har møtt kan jeg nevne: Thomas Giertsen (som har verdens nydeligste lille gutt) Jan Thomas (supermorsom og fjasete) Sivert Høyem (Høflig gentleman, jeg blei helt mo i knærne) Christopher Nolan (tok seg god tid og smilte hele tiden) Christel Alsos (verdens søteste og nydeligste dame, snakker litt sammen fremdeles) Har vært på etterfest med Katie Melua og kronprins Haakon, kjempehyggelige begge to Ellers har vi en norsk syngediva i Norge, hun er fantastisk flink men hun vet det utrolig godt selv. En tidligere nevnt komiker har jeg ingenting til overs for, han har brukt "vet du ikke hvem jeg er" sikkert 10 ganger ang en kontraktsfestet avtale som ingen kommer utenom. Per Sundnes er en artigkaill, Aleksander Rybak en flørtepus, Bjørn Johan Muri er småsjenert (ganske søtt), Didrik Solli-Tangen virker pompøs og overlegen, men han er veldig hyggelig om du bare prater til ham. Steike, nå høres jeg skikkelig heslig ut som namedropper så jeg skal stoppe 1
Berentsens Skrevet 18. august 2013 #175 Skrevet 18. august 2013 Joda, har møtt på et par sånne. Som regel har det vært personer som ikke klarer å ta til seg konstruktiv kritikk som svarer på en slik måte. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #176 Skrevet 18. august 2013 Min mor har jobbet md akkreditering til store idrettsarrangement, og har gjennom det møtt mange idrettsutøvere og andre "sportsfolk" ettersom alle og enhver må ha adgangskort. Kong Harald deltok på et av arrangementene, og han var sporty og imøtekommende og hadde ikke noe imot å bli tatt bilde av, selv om de kom fram til at akkurat han kunne slippe. Jon Herwig Carlsen forsto derimot ikke hvorfor han selv måtte ha adgangskort fordi ja, nettopp "vet du ikke hvem jeg er?" Den morsomste situasjonen var visst da moren til Bjørn Einar Romøren kom innom, hun var visst "kjempeviktig" og mente alle burde vite hvem hun var siden hun hadde en slik berømt sønn...Anonymous poster hash: 3eeb1...514
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #177 Skrevet 18. august 2013 Nei nei, kan ikke være han. Tenker det er Gimle ett eller annet.Anonymous poster hash: 05f8f...84b Ja, tusen takk, det var han ja.Anonymous poster hash: 55b18...dd2
miramis Skrevet 19. august 2013 #178 Skrevet 19. august 2013 Var han kvinne eller mann den dagen? Jeg så nemlig en nydelig dame på Fincken, og venninnen min som henger der ofte kunne fortelle meg at det var han. Ellers har jeg vel bare møtt Ylvis og Erna Solberg mens jeg har vært på jobb, hyggelige alle mann. Ingen divafaktor på noen av dem :-)Anonymous poster hash: d3349...ab1 Ylvisbrødrene var visst noen skikkelige mobbere igjennom ungdomsskolen og vidergående, bra de har vokst det av seg og er mye hyggeligere nå.
Ulla Ullsokk Skrevet 19. august 2013 #179 Skrevet 19. august 2013 Jeg møter ofte kjendiser i jobben, de fleste er veldig hyggelige. Den aller hyggeligste er Mariann Aas Hansen, hun har en helt unik varm utstråling, så ekte og varm. De to verste jeg har møtt er en av norges mest kjente forfattere, en mann, som også er musiker. Makan til gretten fyr! Utrolig at han kan skrive så morsomme barnebøker! Har venner som jobbet i bokhandel og han har ved to anledninger vært like ufyselig der, så han hadde vel ikke bare en dårlig dag da jeg traff han. Den andre er en dott av en fyr som er høyt på strå i et mindre politisk parti. Vi var fire stk inkl han i et lite rom og han hilste ikke engang på meg selv om jeg satt ved siden av han. Jeg måtte kapre oppmerksomhet for å hilse. Det synes jeg er mindre enn hva man kan forvente av en politisk leder. Når man er så tafatt, så er man ikke på rett plass i en sånn stilling.
pressplay Skrevet 19. august 2013 #180 Skrevet 19. august 2013 (endret) Da jeg var bussjåfør kom Nathalie Nordnes inn på bussen. Det var en søndags morgen, første turen og jeg var trøtt i trynet. Vanligvis så er det å selge bussbillett en veldig rask og upersonlig affære, de færreste gidder ikke en gang å si hei eller gi et raskt smil tilbake. En mer smørblid passasjer har jeg aldri hatt. Jeg ble møtt med et strålende og hjertevarmt "Hei, god morgen! Jeg skal til sentrum.". Ikke en lang samtale, men det hørtes faktisk ut som hun mente det. En god start på dagen. Endret 19. august 2013 av pressplay 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå