Gjest Peanut Skrevet 14. august 2013 #141 Skrevet 14. august 2013 Ellers så kan man gjøre som Oprah Winfrey og gå ut i media hvis noen ikke "vet hvem man er" og så kalle det et eller annet. (Det finnes alltid to sider av samme sak).
Gjest Oblivion Skrevet 14. august 2013 #142 Skrevet 14. august 2013 Nei, det var Katie Melua da hun spilte på et sted jeg jobber. Men mulig hun har fått ideen fra Van Halen Jeg vet det er en gammel tråd Xaphan, men jeg kunne bare ikke la denne ligge. Van Halen brukte nemlig den nevnte rideren (i 1982) med M&M's to år før Katie ble født (i 1984) -så det blir litt vanskelig om han/de skulle rappet idéen fra henne. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #143 Skrevet 14. august 2013 Noen som husker Erlend Bratland? Jeg var på et utested i Bergen for et par måneder siden og husker at han nektet å sette seg ned ved et bord i fare for at han skulle bli omringet av fans... Det endte med at han stod i et hjørne resten av kvelden med armene i kross sammen med en venn. Var han kvinne eller mann den dagen? Jeg så nemlig en nydelig dame på Fincken, og venninnen min som henger der ofte kunne fortelle meg at det var han. Ellers har jeg vel bare møtt Ylvis og Erna Solberg mens jeg har vært på jobb, hyggelige alle mann. Ingen divafaktor på noen av dem :-) Anonymous poster hash: d3349...ab1
Stormborn Skrevet 14. august 2013 #144 Skrevet 14. august 2013 Jeg vet det er en gammel tråd Xaphan, men jeg kunne bare ikke la denne ligge. Van Halen brukte nemlig den nevnte rideren (i 1982) med M&M's to år før Katie ble født (i 1984) -så det blir litt vanskelig om han/de skulle rappet idéen fra henne. Derfor skrev hu at det var mulig Katie Melua har rappa det fra Van Halen 3
Gjest Oblivion Skrevet 14. august 2013 #145 Skrevet 14. august 2013 (endret) Derfor skrev hu at det var mulig Katie Melua har rappa det fra Van Halen Bah, det var selfølgelig trøttis meg som leste feil i farta. Takk for at du retta meg opp DaenerysStorm. Og med rette: beklager Xaphan Endret 14. august 2013 av Oblivion 1
MarenogAron Skrevet 14. august 2013 #146 Skrevet 14. august 2013 (endret) Serverte kjøttkaker til Bjørn Rune Gjeldsten m/fam den gangen jeg jobbet på veikro. Det eneste som skilte dem fra andre gjester var en porche cayenne utenfor. Endret 14. august 2013 av MarenogAron 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #147 Skrevet 14. august 2013 Uff, en skuespiller har jeg sett på byen 2 ganger, står midt i døråpningen utafor å røyker så man ikke kommer verken ut eller en. Han er veldig kjent i Norge, typisk en sånn nrk1 skuespiller, feit, jævlig hårete og har fullt med dype "kopper" arr i trynet. Er vel et sted i 50 åra. For en ufyselig fyr, ser ut som han eier utestedet.Anonymous poster hash: 55b18...dd2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #148 Skrevet 14. august 2013 Verken ut eller inn, skulle det stå.Anonymous poster hash: 55b18...dd2
Drømmespill Skrevet 14. august 2013 #149 Skrevet 14. august 2013 Jeg var på Gålå for å se Peer Gynt i forrige uke. Man fikk streng beskjed om å komme på plass til tiden. Alle hadde satt seg ned og startskuddet (bokstavelig talt) for forestillingen hadde gått. I øyekroken min ser jeg en fyr som bruker dugelig lang tid på å gå ned midtgangen i skråningen ved publikum. Han har en slik holdning at man tror han er med i forestillingen. Han går helt ned på scenen, bruker lang tid på dette også og det er tydelig at han vil at folk skal se han, før han går og setter seg. Ari Behn mine damer og herrer 11
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #150 Skrevet 14. august 2013 Ari Behn Å du milde majones det var jo, eh, overraskende Anonymous poster hash: e3a3a...658 3
Hattifnatten Skrevet 14. august 2013 #151 Skrevet 14. august 2013 Da jeg var og tuslet i byen for noen dager siden gikk jeg tilfeldigvis forbi en liten gruppe med mennesker som stod og filmet, og knipset villt. Jeg stoppet opp litt for å se hvem det var som skapte oppstyret, og der stod tre paradise-deltakere og poserte (altså, sånn overdreven posering!) som om de stod på den røde løperen, foran en lang hvit limousin. Geez.. 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #152 Skrevet 14. august 2013 Det med Oprah i veskebutikken.. Herregud.. Da hun forklarte hva som skjedde, la hun trykk på meg, som om det er noe spesielt ved henne som gjør at butikkdama ikke skulle sagt det hun sa. Butikkdama skulle jo ikke sagt at veska var for dyr, til noen som helst. Anonymous poster hash: 0c065...537 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #153 Skrevet 15. august 2013 Uff, en skuespiller har jeg sett på byen 2 ganger, står midt i døråpningen utafor å røyker så man ikke kommer verken ut eller en. Han er veldig kjent i Norge, typisk en sånn nrk1 skuespiller, feit, jævlig hårete og har fullt med dype "kopper" arr i trynet. Er vel et sted i 50 åra. For en ufyselig fyr, ser ut som han eier utestedet.Anonymous poster hash: 55b18...dd2 Du må beise sjarken! Anonymous poster hash: e8799...f37
Kjempeliten Skrevet 15. august 2013 #154 Skrevet 15. august 2013 Uansett om det liksom er greit at han småspiser på smågodtet så burde han ikke bli overraska om folk sjekker. Det står jo ikke skrevet i panna hans hvem han er Kan ikke komme på at noen har sagt det samme til meg. Men har nå møtt på viktigperer som tror de er så mye bedre enn andre bare fordi de er sønnen til sjefen eller noe sånt.
Gjest Vampen Skrevet 16. august 2013 #155 Skrevet 16. august 2013 Hvem var det? Jeg krever å få vite det i disse valgtider! Anonymous poster hash: 90ed7...7f9 Tipper det er Christian Tybring Gjedde. Anonymous poster hash: c8ef3...d02
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #156 Skrevet 16. august 2013 Du må beise sjarken! Anonymous poster hash: e8799...f37 Nei nei, kan ikke være han. Tenker det er Gimle ett eller annet. Anonymous poster hash: 05f8f...84b 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #157 Skrevet 16. august 2013 Her hvor jeg bor så pleier vi å ha en musikkfestival hvert år. Jeg har pleid å få være med en del av artistene som spiller der som en del av følget som skal sørge for at artistene har det de trenger av mat og drikke og sørger for at alt er i orden. Et år så var Kent et av hovedattraksjonene på festivalen. De må være en av de største primadonnaene jeg har møtt. De var regelrett ufyselige i oppførselen sin. Nektet å snakke med "vanlige folk" Krevde ditt og datt som de fint kunne ha greid å gjøre selv. De nektet til og med å gå 10meter fra festivalområdet til et utested hvor de skulle henge etter konserten. Da måtte de ha bil. I år så var Wyclef Jean her og han både hilste pent på meg og gikk med egne ben de få meterne til utestedet. Han minglet også med folk bak scena etter konserten. Anonymous poster hash: 8ff1b...c01 2
Tjuagutten Skrevet 16. august 2013 #158 Skrevet 16. august 2013 En viss kristiansand blondie fra Paradise Hotel spankulerte forbi hele den 100m lange køen utenfor et utested jeg og noen kompiser hadde stått i kø 1t tid for komme inn på. Presenterer seg for dørvakten og sier hun og sine 6venninner står på VIP listen (en liste som ikke eksisterer på dette utestedet). Vakten sier at det gjør du ikke. Såklart kommer flørtingen frem på et nanosekund fra samtilige jenter og som siste krampetrekk sier en av venninnen til disse rocker-dørvaktene " Hu Æ celebrity" Tappert forsøk iallefall 2
Tjuagutten Skrevet 17. august 2013 #159 Skrevet 17. august 2013 Kan forøvrig nevne at det var rimlig festlig å se Hans Wilhelm Steinfeldts reaksjon da det en sen kveld på 90tallet, var tomt for papir på en parkeringsautomat på Flesland.. Han skrek så høyt at jeg er sikker på at samtlige fly i luften fikk turbulens. Og han sa "vet du ikke hvem jeg er?" eller på bergensk "VET DU ISJE KEM EG EEEEE?!!?!?!?!?!??!" 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #160 Skrevet 17. august 2013 Den eneste jeg har fått høre "vet du ikke hvem jeg er" fra, er Jon Tørset, som jeg jo i ettertid alltid husker når jeg hører fra ham. Jeg tipper de fleste ikke vet hvem Jon Tørset er? Vet jeg svarer på noe gammelt nå, men klart jeg vet hvem Jon Tørset er! Men det er kanskje konsekvensen av å vokse opp blant politikere..Anonymous poster hash: 57dad...e6c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå