Gå til innhold

"Vet du ikke hvem jeg er?"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har jobbet som dørvakt. "Vet du ikke hvem jeg er" kommer ofte ut om alkoholen kommer inn...

ja, det kan man trygt si, kom på en til her nå.

hadde en veldig fin en i døra (reallity-c-"kjendis") som ville inn før alle andre, begynte å kjefte å smelle i, ja, gud vet hvor lang tid, men jeg bad h*n stelle seg pent bakerst i køen. fikk slengt til meg: vet du ikke hvem jeg er? da ville h*n snakke med vaktsjefen umiddelbart! begynte å få rimelig nok, så litt på trass svarte jeg tilbake at ja, vet du altså ikke hvem jeg er? det er jeg som vaktsjefen på denne plassen. (noe som faktisk stemmer) :P da fikk fløyta en annen lyd, unnskyldninger og diverse. :P (sikkert nervøs for å komme i klem med sjefen) :gjeiper:

Endret av Namine
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerer på de tilfellene hvor sjefen har villet gi deg sparken fordi du behandler de som alle andre... Sånn som Hydro-karen reagerte er jo det riktige!

Han som stjal smågodt av sin egen butikk burde jo bare være glad til for at de ansatte viser eierskapsfølelse og gjør jobben sin...?! :sukk:

Robbie Williams er forresten dødssjarmerende!:rodme: Og han presenterte seg faktisk, selv om det faktisk var jeg som henvendte meg til han, og det var tydelig at jeg visste hvem han var!:fnise:

• Liker 7
Skrevet

Det MÅ jo være henne! :fnise:

Hun pleier faktisk å handle hårspray der jeg jobber! Har ikke hatt noen spesielle opplevelser verken med henne eller mannen, de bare betaler og går, liksom.

Hvilken hårspray bruker hun? Alltid lurt på hva som får håret hennes til å stå :ler:

• Liker 1
Skrevet

Sean Connery og Marlon Brando kan/kunne vere skikkelig verbalt utrivelige.

Skrevet

En venninne havnet alene sammen med Cheryl Cole på dametoalettet på et utested i England. Hun var visst veldig hyggelig og jordnær, og de hadde en fin prat foran speilet mens de freshet opp sminken og frisyren, Cheryl lånte til og med lipglossen hennes :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg var full da jeg stod ved en bar i bergen, og fyren ved siden av meg sa "hey, im bruce dickinson, and this is my band". Enda flauere er det at jeg ER enorm maiden fan!! Jeg svarte "yeah right, and im the queen of england." Han lo høyt, og la armen rundt skuldra mi og sa "thats my girl" og spanderte meg en øl. Det var i forkant av maiden for snart et par år siden, nice! Ble edruligere, og festa med maiden!

• Liker 18
Skrevet

Hvilken hårspray bruker hun? Alltid lurt på hva som får håret hennes til å stå :ler:

Jeg leste i et intervju en gang at både hun og Carl bruker Elnett, og hun fikser håret til dem begge. :fnsie:

Jeg var full da jeg stod ved en bar i bergen, og fyren ved siden av meg sa "hey, im bruce dickinson, and this is my band". Enda flauere er det at jeg ER enorm maiden fan!! Jeg svarte "yeah right, and im the queen of england." Han lo høyt, og la armen rundt skuldra mi og sa "thats my girl" og spanderte meg en øl. Det var i forkant av maiden for snart et par år siden, nice! Ble edruligere, og festa med maiden!

Så herlig! :smilbla:

• Liker 2
Skrevet

Kåre Conradi er megasjarmerende. (Jeg blir helt gaga rundt ham, og jeg er lesbisk!). Han har jeg møtt flere ganger, og han tar folk i hånda og sier "Kåre heter jeg", samme om folk faktisk er på HANS forestilling. :yvonne:

De aller fleste kjendiser jeg har møtt er utrolig koselige og greie, det være seg relativt store band som feks Travis eller norske kjendiser. Så heldigvis hører "vet du ikke hvem jeg er" til sjeldenhetene.

Skrevet

Jeg leste i et intervju en gang at både hun og Carl bruker Elnett, og hun fikser håret til dem begge. :fnsie:

Jepp, Elnett it is. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jon Almås er kjempekoselig, han er like showete når han handler som på TV :)

Anette Hoff er akkurat som Juni Anker-Hansen, litt sånn "vet du ikke hvem jeg er".

Siw Anita Andersen er ikke glad i å bli gjenkjent, har alltid på seg en stor puffete sixpence. Like så med Erna Solberg, veldig beskjeden.

Benedicte Adrian er akkurat like skjønn som hun ser ut.

Trude Mostue er koselig, Linni Meister likeså.

...Mine erfaringer fra fire år i en butikk på beste vest. Mest skummel var nok Anette Hoff i grunn.

Gjest On Topic
Skrevet

Morten Abel har ein "vet du ikke hvem jeg er" holdning synes eg. Vore på nachspiel med han. Drugs, sex and rock`n roll...

Cowboy-Laila er faktisk kjempehyggelig og interessant å prate med. :fnise:

Huske frå studentlivet at desse halvkjente norske artistane hadde særlig ei slik haldning.

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det en gang, da jeg jobbet i Posten og en fyr skulle hente ut et rekommandert brev som ikke var til ham. Det er ikke tillatt å gi ut til andre enn mottaker så lenge de ikke har med legitimasjon og godkjenning av den som eier brevet, så jeg måtte si at jeg dessverre ikke kunne gi ham det. Han ble skikkelig forbannet, kjeftet, og ropte den typiske: "Vet du ikke hvem jeg er???!" og slang attpåtil visittkortet sitt på disken. Jeg hadde aldri hørt om fyren, og husker dessverre ikke navnet lenger.

Andre kjendiser jeg har møtt i annen jobbsammenheng har stort sett vært utrolig hyggelige; deriblant Kåre Conradi (ekstremt ydmyk og hyggelig fyr!), Erna Solberg, Pia Tjelta, Fam Irvoll, Karpe Diem-gutta, han fra Chess (virket litt distré, men veldig blid og jordnær).

De eneste kjendisene som var litt halvutrivelige er to jeg ikke husker navnet på.. En lyshåret kvinnelig TV-kjendis fra Nord-Norge (ser ut som en blanding av Silje Stang og Linn Skåber) og han med mørke håret i TV-Norge (jeg visste ikke at han var kjendis siden jeg ikke ser på TV Norge).

Herlighet, jeg er dårlig på navn.

Skrevet

Kom til å tenke på denne tråden da jeg så denne artikkelen: "Vet dere ikke hvem jeg er??"

Jeg er glad han ikke fikk maten gratis, uansett hvor mye han klaga og bar seg. :)

• Liker 2
Skrevet

Den eneste jeg har fått høre "vet du ikke hvem jeg er" fra, er Jon Tørset, som jeg jo i ettertid alltid husker når jeg hører fra ham.

Jeg tipper de fleste ikke vet hvem Jon Tørset er?

Helt riktig, aldri hørt om han.

Det er ikke bilde av ham på Wikipedia-artikkelen om ham engang, og da er man ikke akkurat A-kjendis..............

Skrevet

Herlig tråd! :fnise:

Jeg jobbet i en butikk en gang, en "familiekjede" (ikke matbutikk), og der fikk vi streng beskjed om å hilse på absolutt alle som kom inn i butikken, for å få kundene til å føle seg velkomne, og fordi det visstnok er mindre stjeling i butikker hvor kundene føler seg sett. Uansett så hilste jeg høflig på alle som kom inn, og spurte om de ville ha hjelp. En dag kom det inn en litt eldre herremann, og jeg synes alltid det er så koselig å ekspedere de eldre. Jeg smilte og hilste på ham og spurte om han ville ha noe hjelp, og svaret jeg fikk, etter litt latter, var nettopp "vet du ikke hvem jeg er?!". Dette var visst den tidligere eieren av butikken, og bestefaren til de som drev den nå. HVORDAN skal man vite dette på forhånd? Fra og med den dagen var han småirritert hver gang han så meg. Og jeg taklet ikke å møte ham heller. At folk kan bli så høy i hatten av absolutt ingenting! :O

Var det Morris du jobbet i?

Passer så godt med den eldre herremannen Harald Morris, regelen om at man skal hilse på alle som kommer inn i butikken, at yngre generasjoner har tatt over og ikke minst at Harald Morris ofte kommer innom og kikker som en vanlig kunde. Har fått den "Vet du ikke hvem jeg er?" av ham en gang selv da jeg var ny - men han var aldri verken sur eller irritert.

Skrevet

Morten Abel har ein "vet du ikke hvem jeg er" holdning synes eg. Vore på nachspiel med han. Drugs, sex and rock`n roll...

Cowboy-Laila er faktisk kjempehyggelig og interessant å prate med. :fnise:

Huske frå studentlivet at desse halvkjente norske artistane hadde særlig ei slik haldning.

Cowboy-Laila er søt. Hun smiler og snakker med alle. Må jo bare smile når man møter henne.

Gjest Delphina
Skrevet (endret)

Jeg har ikke vært borte i en sånn type kjendis, men jeg har vært borti det stikk motsatte. Jeg var ikke gamle jenta og skulle gå fra ei venninne som bodde like ved denne kjendisen. Jeg møter han da jeg er på vei hjem. Han hilste på meg og spurte hvordan det gikk, jeg svarte som sant var og gikk videre. Synes han var koselig jeg. Pappa skrattlo da han fikk høre hvem lillejenta hadde hilst på. Veldig kjent komiker som hadde storhetstid på 70-80 tallet. :jepp:

Når jeg tenker tilbake på det, så var jeg kanskje ikke den høfligste tilbake. :sjenert: Fy skamme seg. :fnise:

Endret av Delphina
  • Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke trodd det, men Petter Pilgaard er en supersøt og veldig, veldig hyggelig fyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...