AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #21 Skrevet 6. desember 2011 Ja, og jeg er sikker på at min "opplevelse" er mer harry enn noen andres. Jeg var på bygdefest på hjemstedet mitt, og et semikjent danseband skulle spille. En i bandet kom bort til meg i en pause og spurte om jeg "ikke ville bli med en tur uti bandbussen for en konjakk, klinings, tafsing og en svingom i setet". Svaret var "Nei". "Du vet vel hvem jeg er? Jeg er *navnet* altså, så du burde ta det som et kompliment at jeg i det hele tatt vil ta på deg. HORE", skrek han. Broren min som hadde hørt dette,kom bort og sa "Det er søstra mi du nettopp kalte hore, så du burde ta det som et kompliment at jeg ikke slår deg rett ned." Vanligvis prater jeg godt for meg selv, men der og da føltes det ok med litt støtte. Uansett, han stakk. Han er virkelig ikke "kjent" heller, han bare tror det selv.Jeg hadde aldri hørt om han før. PS: Det er i stunder som dette, når man skriver et sånt innlegg og leser det selv, at man husker ekstra godt at man kommer fra bygda. 28
Gjest Nuppdupp Skrevet 6. desember 2011 #22 Skrevet 6. desember 2011 hvorfor kaller folk hverandre HORE når en annen person IKKE vil ha sex? det høres så dumt ut. sikkert fordi de ikke finner et verre ord? 22
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #23 Skrevet 6. desember 2011 Jeg jobbet tidligere på et hotell som lå rett ved siden av en festival hvor mange kjente band spilte. Jeg måtte skrive ned hva alle artistene spiste og sånn for å kunne fakturere om det, og de fleste sa bare navnet sitt uten å stresse noe over det (selv om mange gikk med solbriller inne.... Gud). MEN så kom en mann, og da jeg spurte hva han het så svarte han "Vet du FAEN ikke hvem jeg er?". Da jeg svarte nei så sa han "***** *****!? Fra *****?". Jeg visste fortsatt ikke hvem det var, så han så rimelig forbanna ut. Men for en drittsekk! Det høres veeeldig lite sannsynlig ut at han mente dette seriøst, men de gutta har en litt spesiell (og fantastisk morsom) humor innimellom -sikker på at du ikke bare hørte ordene men ikke forstod spøken? ***** er generelt sett ikke den mannen som går rundt og er kjip mot folk, hverken på jobb eller privat! Jeg har opplevd mange av disse "Veit du ikke hvem jeg er" eller "jeg er jo kjendis og bør få spesialbehandling" gjennom jobbing. Prince tar vel kaka, han er en dramaqueen ut av en annen verden.. Men stort sett så oppfører folk seg ordentlig synes jeg -får følelsen av at mange som virkelig er kjente ikke orker å bruke så mye tid på sånnt fordi de får så mye ufrivillig oppmerksomhet ellers at de helst vil bli behandlet som vanlige mennesker når mulighetene er der. -Mens de som har vært med på ettellerannet reality-program eller noe og ikke engang regnes som en del av alfabetet, er de som "bruker" navnet sitt og det de har gjort mest. Og dummer seg ut gang på gang...helt til de står der og forklarer hva de egentlig liksom var kjente for den gangen i 2000 da de kom på tredjeplass i den realityserien som ingen husker.. Innlegget er anonymisert iht. KGs regler. Phaedra,mod 12
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #24 Skrevet 6. desember 2011 Jobbet på et utested og måtte stenge døra fordi det var fullt. En hjernedød bokser sto å hoppa på utsia og ville inn. Beklager det er fullt sa jeg. og han kom med den fantastiske " Ser du isje kem eg e? Ser du isje kem eg e? Eg e jo *** ********** for faen" Han slapp ikke inn...... Fetteren hans prøvde å få seg en gratis øl ved en senere anledning, i kraft av å være fetteren til nevnte bokser- Han fikk hakeslepp da jeg sa at jeg ikke var så imponert og at jeg faktisk hadde gått i klassen til bokserens bror. 7
Gjest finurlig Skrevet 6. desember 2011 #25 Skrevet 6. desember 2011 Har også fått det spørsmålet som ung og uerfaren selger. Jeg visste jeg hadde sett ham før, og da jeg skulle registrere navn og etternavn ble han regelrett snurt fordi jeg ikke kunne det allerede. Jeg ante ikke hvem han var, og fikk svært lyst til å spørre ham om han kan navnet mitt..?! Men klarte å holde meg. 1
Namine Skrevet 6. desember 2011 #27 Skrevet 6. desember 2011 jeg jobber som vakt, og har opplevd denne flere ganger i døra. spesielt fra drittunger som har vært med på idol og dermed tror de er verdens navle. en av de hadde jeg gått på samme skole som, og vanket noe med i tenårene. gikk i klasse med broren hennes. hun hadde blitt så utrolig høy på pæra når hun var med på idol, at hun ikke kjente igjen noen av vennene sine omtrendt, ei heller meg. (var så tøff nå vettu). så hun brøytet seg frem i køen, og forventet å komme rett inn på utestedet. jeg sier at hun må stille seg i køen, så får jeg servert: vet du ikke hvem jeg er? jo, sier jeg. du er lillesøstra til xxxxx. joda, det stemmer det, men du har vel sett meg en annen plass? (hint hint) ja, skolen, hjemme og diverse sier jeg. da ble hun tydeligvis veldig snurt, å da kjente hun meg plutselig igjen liksom. etter litt frem og tilbake, endte det med at hun gikk bakerst i køen. jeg jobber også på flere arrangementer, hvor vi passer på veldig kjente mennesker, og mindre kjente mennesker. en av dagene var det min jobb å passe på backstageinngangen, hvor kun kjendiser og presse fikk gå inn.. så kommer det en dame, uten noen form for bevis, å sier hun skal inn. jeg sier beklager, men du må ha bevis for å komme inn. da begynner hun å le hånlig, å spør meg om jeg virkelig ikke vet hvem hun er? nei sier jeg, jeg aner ikke hvem du er, det er en grunn til at alle artister skal ha bevis, vi vet ikke hvem alle er. det var tydeligvis et fullstendig sjokk for henne, og hun ble nermest forbanna, og tilkalte sjefen. hun ble ikke noe blidere når han støttet meg, å sa klart i fra til hun at hun måtte ha bevis, uansett. hun er jo kjent, men jeg har ikke alltid oversikt over absolutt alle kjente her i verden. :gjeiper: hun går for å være veldig blid og hyggelig, men har vært diva ved flere anledninger. hadde også en kjendis på området, som er såpass kjent, at alle vet hvem han er, inkludert meg selv. men han har ikke rett til å gjøre hva han vil fordet. så jeg stoppet han, for å spørre om han hadde bevis for å være inne på området. nei, det hadde han ikke, men det var vel ikke noe problem det, jeg så vel hvem han var? ja, sier jeg, men det hjelper faktisk ikke i denne situasjonen. så etter litt diskusjon, ender det med at jeg må kaste han ut. :gjeiper: han ble jo ikke blid, å ble stående å diskutere med meg. min far, som kjenner han fra før, tok en prat med han. han ble ikke veldig høy i hatten når han skjønte at det var min fars datter han sto å sutra til. :gjeiper: endte med at han til slutt fikk seg bevis, så da fikk han gå inn. selv om han mente jeg var meget streng, og at det egentlig var en selvfølge at han skulle være der. :gjeiper: Innlegget er endret (en setning er fjernet) iht. KGs regler. Phaedra,mod 3
Gjest Cosette Skrevet 6. desember 2011 #28 Skrevet 6. desember 2011 Ble litt sjokkert over ***** *****, jeg trodde han var en slik hyggelig, behagelig kar. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som får såkalte kjendiser til å dra "vet du ikke hvem jeg er?". Så pinlig. Har de ikke stolthet? Hvis jeg skal trekke frem én kjent person jeg opplevde som hellig overbevist om egen fortreffelighet, så må det være *kjent forfatter*. Mange vil kanskje mene at han har grunn til det, og det er sikkert fair enough, men slikt tipper fort over i mangel på selvinnsikt. Innlegget er anonymisert iht. KGs regler. Phaedra,mod 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #29 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har en "kjendis-venninne" som nekter å delta i program/arrangementer med en superkoselig "nabojente" programleder som visstnok er en diva av et utenomjordisk kaliber... Innlegget er anonymisert iht. KGs regler. (men det var et bra forsøk ) Phaedra,mod 2
Ellevill Skrevet 6. desember 2011 #30 Skrevet 6. desember 2011 Huff, jeg synes denne tråden er litt ubehagelig. Jeg kjenner for eksempel mennesker jeg liker veldig godt, men som jeg vet andre på ikke liker. Og omvendt. Nå er ikke dette kjendiser, men jeg mener bare at jeg synes det er uriktig å klassifisere noen som IKKE HYGGELIG/HYGGELIG/SUR/DIVA osv. etter f.eks. å ha møtt personen en gang eller hørt noe om en person via andre. Jeg har blant annet en superhyggelig venninne som jeg ofte blir flau over i butikker, for hun har ofte en irettesettende tone overfor ekspeditrisene. Jeg synes ikke det er en god egenskap, på ingen måte. Men det ser bare bittelitt om henne som person. 18
Ametrin Skrevet 6. desember 2011 #31 Skrevet 6. desember 2011 Nå ble jeg så sjalu at jeg nesten begynner å grine :gjeiper: Edit: Og DER var jeg plutselig ikke anonym lenger! Jaja Så søøt! Har ingen typisk «vet du ikke hvem jeg er?»-erfaring. Men jeg kan informere om at Elsa Lystad er ei kjempesøt og hyggelig dame. Linni Meister er akkurat slik hun fremstår på tv, inkludert pipestemmen 1
Gjest Vampen Skrevet 6. desember 2011 #32 Skrevet 6. desember 2011 Huff, jeg synes denne tråden er litt ubehagelig. Jeg kjenner for eksempel mennesker jeg liker veldig godt, men som jeg vet andre på ikke liker. Og omvendt. Nå er ikke dette kjendiser, men jeg mener bare at jeg synes det er uriktig å klassifisere noen som IKKE HYGGELIG/HYGGELIG/SUR/DIVA osv. etter f.eks. å ha møtt personen en gang eller hørt noe om en person via andre. Jeg har blant annet en superhyggelig venninne som jeg ofte blir flau over i butikker, for hun har ofte en irettesettende tone overfor ekspeditrisene. Jeg synes ikke det er en god egenskap, på ingen måte. Men det ser bare bittelitt om henne som person. Jeg tar det i grunn som en selvfølge at folk her inne er så oppegående at de skjønner at et slikt møte ikke gir et nøyaktig innblikk i alle aspekter av vedkommendes sinn og personlighet. Men om du har et kjent ansikt, og du velger å oppføre deg som en brødloff i omgangen med andre mennesker, så tror jeg faktisk man må regne med at det blir snakket om. Om venninna di hadde oppført seg som en bitch i butikken, så hadde jeg tenkt nettopp det, møkkakjerring, og glemt det. Men når en kjendis står og krever særbehandling på grunnlag av sitt kjendiseri, så får de også tåle at folk legger merke til det og snakker om det. 22
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #33 Skrevet 6. desember 2011 Namine: Haha, jeg kjenner det såå godt igjen fra da jeg den tida jeg jobba frivillig rundt omkring...! Men blir likevel overrasket over at noen (de er ikke så mange) artister oppfører seg slik, og spes. på festivaler når det er så mange andre artister/band/pressefolk/roadcrew som går ut og inn de litt mer "offentlige" delene av backstage. Ikke lett for en stakkars vakt å skulle vite hvem alle er! Men festivaler sliter jo også den i evige kampen om å finne systemer som funker da -husker en gang for en god del år tilbake da en norsk festival hadde gullbånd av plast som backstage, problemet var bare at gullfargen rimelig fort ble slitt/vasket bort og teknikere/crew osv. som bare fikk slippe til i catering hadde hvitt bånd. Mange sure eller bare stressa artister som måtte dobbelsjekkes. Sånn for moro skyld -deler av en 6 år gammel rider fra Mötorhead, og det er ikke store forandringene på denne turnene skjønte jeg. Lemmy er jo ikke kravstor whatsoever synes jeg, men gutta skal visst ha øl nok til å bedekke hele køa av kvinnelige groupies, haha! (btw. ikke rette tråden kanskje, men kondolerer til dere som hadde tenkt å se Mötorhead i Bergen i morra..., Lemmy har mista stemmen..) #58 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #34 Skrevet 6. desember 2011 Ble litt sjokkert over ***** *****, jeg trodde han var en slik hyggelig, behagelig kar. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som får såkalte kjendiser til å dra "vet du ikke hvem jeg er?". Så pinlig. Har de ikke stolthet? Sign og sign! Jeg har ikke møtt på så mange kjendiser, ikke i en negativ situasjon i alle fall. De jeg har møtt/snakket med har vært både trivelige, oppegående og jordnære. Eneste jeg har dårlig erfaring med må være ***** ****, som jeg ikke akkurat vil kalle folkelig... Litt opphøyet over oss andre dødelige den gange jeg traff på ham i alle fall. . Men, jeg har heldigvis aldri fått ørene tutet full av "Vet du ikke hvem jeg er?!?" Innlegget er anonymisert iht. KGs regler. Phaedra,mod
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #35 Skrevet 6. desember 2011 Den eneste jeg har fått høre "vet du ikke hvem jeg er" fra, er Jon Tørset, som jeg jo i ettertid alltid husker når jeg hører fra ham. Jeg tipper de fleste ikke vet hvem Jon Tørset er? 9
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #36 Skrevet 6. desember 2011 Den eneste jeg har fått høre "vet du ikke hvem jeg er" fra, er Jon Tørset, som jeg jo i ettertid alltid husker når jeg hører fra ham. Jeg tipper de fleste ikke vet hvem Jon Tørset er? Ingen anelse. 3
flue Skrevet 6. desember 2011 #37 Skrevet 6. desember 2011 Herlig tråd! Jeg jobbet i en butikk en gang, en "familiekjede" (ikke matbutikk), og der fikk vi streng beskjed om å hilse på absolutt alle som kom inn i butikken, for å få kundene til å føle seg velkomne, og fordi det visstnok er mindre stjeling i butikker hvor kundene føler seg sett. Uansett så hilste jeg høflig på alle som kom inn, og spurte om de ville ha hjelp. En dag kom det inn en litt eldre herremann, og jeg synes alltid det er så koselig å ekspedere de eldre. Jeg smilte og hilste på ham og spurte om han ville ha noe hjelp, og svaret jeg fikk, etter litt latter, var nettopp "vet du ikke hvem jeg er?!". Dette var visst den tidligere eieren av butikken, og bestefaren til de som drev den nå. HVORDAN skal man vite dette på forhånd? Fra og med den dagen var han småirritert hver gang han så meg. Og jeg taklet ikke å møte ham heller. At folk kan bli så høy i hatten av absolutt ingenting! :O 3
Wonders Skrevet 6. desember 2011 #38 Skrevet 6. desember 2011 Jeg skulle være med på kåring av årets Russeprinsesse på Tusenfryd. Det var en del kjendiser der, og noen tusen russ. Missegeneral Geir Hamnes var der og godtok at jeg ble med i siste liten som finalist. Jeg spurte hvem som satt i jurien, for jeg kjente de ikke alle. Foran meg snudde det seg en gutt, "Vet du ikke hvem jeg er?", og han var litt forbannet. Nei det visste jeg ikke, sa jeg. Han ble snurt å sa bare "Jeg er med i Hotel Cæsar på tv2" Jeg gav han et blikk som What eeeever, og der glapp tittelen og jeg endte på 2. plass bak en driiiiitings russejente på 1. plass. Publikum bua, jeg bare gliste... 7
Xaphan Skrevet 6. desember 2011 #39 Skrevet 6. desember 2011 Sånn for moro skyld -deler av en 6 år gammel rider fra Mötorhead, og det er ikke store forandringene på denne turnene skjønte jeg. Lemmy er jo ikke kravstor whatsoever synes jeg, men gutta skal visst ha øl nok til å bedekke hele køa av kvinnelige groupies, haha! Katie Meluas rider innebar at hun skulle ha en skål med M&M, men at alle de brune skulle sorteres ut (eller noe i den duren, husker ikke eksakt) :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #40 Skrevet 6. desember 2011 Ei venninne av meg jobber i platesjappe, og hun opplevde en gang at en idoldeltaker som hadde gitt ut skive var innom en tur, og begynte å sette frem sin egen cd foran de andre sine, litt sånn diskre 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå