Gå til innhold

Mission: dødsheit i bunad - noen som er med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen taler for seg.

Det er litt over fem måneder til vi skal til pers i det peneste tøyet vi har, men vakre nypussede søljer skinner ikke akkurat om kapp en dvask og jævelig kropp som om mulig ser enda verre ut i bunad.

Mitt mission: være rålekker og mildt sagt dødsheit i bunad på 17. mai.

Noen som er med?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah! Likte motivasjonen din! Jeg har en bunad som er veldig ettersittende i livet. Den satt som støpt da jeg var 15, men nå... vel. Jeg er med!

Men er det virkelig nødvendig å sette igang før jul...? Jula er det eneste jeg har å se frem til etter en tung eksamensperiode - jeg klarer ikke gi avkall på den nå.

Seriøst. Multekrem er lyset i enden av tunnelen min.

• Liker 4
Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg vil være med! jeg skal riktig nok ikke i bunad, men jeg skal i et bryllup og kunne tenke meg og gå ned noen kilo.

Har allerede kuttet ut snop i 2 mnd, helt uten problem! trodde det kom til å bli vanskelig. Skal og i romjulen kjøpe meg en crosstrainer. Kommer til å veie meg hver søndag, men har for øyeblikket ikke vekt.

Håper det går når jeg gjør dette sammen med flere :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Hehe, min bunad er kun stram i livet, og der er jeg som jeg var når jeg var 14:) hvilke bunader er ettersottende andre steder egentlig? Min har stort skjørt og skjorte, og skjuler mye utenom livet.

Skrevet

Jeg er med! Bryr meg ikke om å se fin ut i bunaden, men rundt den tiden er det snart bikinisesong, og vil se dødsheit ut da ;):trene:

Skrevet

Er det bare jeg som har en bunad som man ser ut som ei lubben budeie i uansett hvor slank og fin man er under?

• Liker 4
Skrevet

Jeg må vel legge på meg litt igjen, jeg da, så slipper jeg å sy den inn

Skrevet

Er det bare jeg som har en bunad som man ser ut som ei lubben budeie i uansett hvor slank og fin man er under?

Hehe, alle ser vel litt større ut i bunaden sin. Så jeg synes ikke det gjør noe :) Elsker å ha på bunaden min jeg :)

Gjest henriett3
Skrevet

Jeg er veldig glad i bunaden min. Og så passer den veldig fint også :nigo:

DENNE har jeg, men uten hatt da :)

Skrevet

Telles kystdrakt? :P

Skrevet

:hoho: Neida, min bunad er også sånn! Tror egentlig ikke jeg VIL bli så tynn at jeg ser tynn ut i bunad... Blir sånn som Linnea (sinnabloggeren) som faktisk ser heit ut i felleskjøpet-varmedress.

Skrevet

Jeg har denne, som den gamle damen til høyre har på seg. Den skal være stram i midja, men det ble sydd inn ekstra stoff og litt stor fordi jeg var så tynn når jeg var 14. Er enda tynnere idag, så vurderer å fjerne det ekstra stoffet og sy den inn:p Men nei, jeg synes ikke bunad er så flatterende for kroppen:p selv om det er det fineste plagget jeg eier :)

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis en bunad fra Hallingdalen?

Skrevet

Det er vel ikke tilfeldigvis en bunad fra Hallingdalen?

:hakeslepp: Jeg googla den nå, og den har jo ikke noe liv! Den er det jo umulig å se slank ut i. Jeg har denne, og syns det er vanskelig nok å se u-feit ut i den. Men jeg syns den er utrolig fin!

Skrevet

:hakeslepp: Jeg googla den nå, og den har jo ikke noe liv! Den er det jo umulig å se slank ut i. Jeg har denne, og syns det er vanskelig nok å se u-feit ut i den. Men jeg syns den er utrolig fin!

Hehe den hadde litt kjip passform ja.. Er glad jeg har en bunad med liv :)

Skrevet

Så bra at mange er med!! *trommevirvel*

Min bunad har et sånt skinnbelte som man kan feste firkantede sølvbrikker på. Hver brikke koster jo noen hundre, så om jeg klarer å få en betydelig mindre midje sparer jeg jo penger og!

(har nemlig ikke beltet enda)

Lykke til alle sammen!

Hva om vi tar en felles veiing på mandager?

Jeg har ingen planer om å legge ut vekta mi her til alles påsyn og underholdning (komedie), men jeg håper jeg om noen uker kan briefe med noe svungende som "Startvekt minus 3 kg" osv.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

skal jeg være ærlig, så synes jeg ingen ser dødsheite ut i bunad

• Liker 2
Skrevet

oouuh jeg er med! Denne nye studenttilværelsen har for min del medført mye stillesitting og jeg har lagt på meg litt over det siste semesteret. I Januar starter jeg på treningsstudio igjen, ser at dette er noe jeg MÅ legge litt tid i for mitt eget velværes skyld. Skal løpe av meg kiloene, forhåpentligvis går det fortfortfort!

Skrevet

skal jeg være ærlig, så synes jeg ingen ser dødsheite ut i bunad

Når du ser bilde av meg 18. mai endrer du mening.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...