Gå til innhold

Jukse på Wordfeud

Meaty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Done tenkte jeg med en gang på som feilbøying av doning.

Og dette med juksing på grunn av raske svar, med ren flaks fikk jeg over 100 poeng for et relativt langt ord som kom på toppen av hodet. Noen ganger er det bare flaks. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Har blitt beskyldt flere ganger for å jukse, noe jeg syns er trist. Ante ikke engang at det gikk an å fuske på det spillet engang.

Men folk har en tendens til å skrike ut juks så fort man har litt flaks med bokstavene og de innser at de taper.

Er lei av at folk ikke bare kan spille for å ha det moro, for det er jo ikke som at man spiller om premier eller penger (da kunne jeg forstått det)

Har selv ved noen tilfeller lagt ord som har gitt med 500-700 poeng på randombrettene. Ja en gang fikk jeg litt over 1000 poeng for ett ord.

Men selv om jeg egentlig allerede da har vunnet så spiller jeg jo for spillets skyld og syns det er trist at folk resigner med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt beskyldt flere ganger for å jukse, noe jeg syns er trist. Ante ikke engang at det gikk an å fuske på det spillet engang.

Men folk har en tendens til å skrike ut juks så fort man har litt flaks med bokstavene og de innser at de taper.

Er lei av at folk ikke bare kan spille for å ha det moro, for det er jo ikke som at man spiller om premier eller penger (da kunne jeg forstått det)

Har selv ved noen tilfeller lagt ord som har gitt med 500-700 poeng på randombrettene. Ja en gang fikk jeg litt over 1000 poeng for ett ord.

Men selv om jeg egentlig allerede da har vunnet så spiller jeg jo for spillets skyld og syns det er trist at folk resigner med en gang

Wow, er det mulig? Nais. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan bare jukse for min del. Jeg spiller nettopp fordi jeg synes det er gøy å vri hjernen litt. Om de prøver å hevde seg selv i Wordfeud, så får de bare være... Patetisk! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

De kan bare jukse for min del. Jeg spiller nettopp fordi jeg synes det er gøy å vri hjernen litt. Om de prøver å hevde seg selv i Wordfeud, så får de bare være... Patetisk! :fnise:

Takk for at det er noen som tenker slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg spiller med folk som har litt mer en normal interesse for ord (ligvistikker osv) og de vet jeg ikke jukser. Men når tenåringsniese fleska til med de værste ordene, så var jeg ikke i tvil gitt. Hun inrømmer og å jukse. Da gidder ikke jeg å spille ihvertfall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at det er noen som tenker slik :)

Jeg og tenker slik. :)

Elsker kryssord, spørrebøker og andre ting som får hjernen til å knake litt, så wordfreud var midt i blinken for meg. Gir meg ikke om jeg så har 100 poeng og den andre har 700.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Orker ikke jukse i Wordfeud, det ødelegger hele moroa. Dog er det kjekt å sjekke muligheter og ord, slik at man blir bedre fortere. Ikke jukseapper som omentrent spiller for deg, men man kan søke opp ord og kombinasjoner på nett, og lære dem til neste gang. Samt lese litt om tips. For eksempel på Wordfeud Hjelp eller andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...