Gå til innhold

Jukse på Wordfeud

Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg spiller en del Wordfeud mot tilfeldige personer, og mistenker at en del av dem jukser. Der kommer det lange ord, etter relativt kort betenkningstid. Det kan selvfølgelig være at noen er kjempedyktige, men jeg har mine tvil.

Er det noen måte å finne ut om en person jukser? Jeg har vært fristet til å spørre disse personene, men har latt være.

Hvorfor jukser man, forresten? Det kan da ikke være noe gøy å vinne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Badabing

Går det an å jukse? :klo:

Det hender at jeg gjør klar ordet på forhånd hvis den andre bruker lang tid, og da kan jeg poste med en gang hvis den andre ikke har "tatt" bokstavene jeg hadde tenkt til å bruke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen måte å finne ut om en person jukser?

Pleier å stå en rød J, for "jukser" :wink:

Du vil jo aldri ha noen mulighet til å undersøke hva slags programmer eller bøker andre bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg installerte jukse-app'en.+ premiumen til 14 kr, og nå angrer jeg som FY!!! Det er ikke noe gøy lenger når jeg VET at jeg vinner uansett.. Så nå skal jeg slette det. :snurt:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Går det forresten an å bruke andre ord enn norske? Var en som skrev "done" igår, og fikk poeng for det.

Jeg har ikke hørt det bli brukt i norsk sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hvordan uttaler man Wordfeud, forresten? Vårdfåid?

Jeg sier wørdfjud.

Edit: Kanskje mer riktig sånn Meaty skriver det. Litt lang u.

Endret av Badabing
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg jukser ikke, where's the fun in that liksom. Men jeg er ganske flink til å lage lange ord, har et godt ordforråd, kanskje fordi jeg leser mye.

Det morsomme med spillet er jo når man får til et langt ord kombinert med rutene som gir høye poengsummer, og det å gruble lenge før man får til noe.

Det finnes jo ikke engang noen topplister over hvem som er "flinkest", så skjønner virkelig ikke gleden noen har ved å jukse. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man spille dette på data? Ser at det bare er til sånne fancy telefoner og styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Kan man spille dette på data? Ser at det bare er til sånne fancy telefoner og styr.

På ordspill.no kan man spille scrabble hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvaaaa er wordfeud, et spill?? :)

Et spill nesten identisk med gode gamle Scrabble, for iphone/android.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan uttaler man Wordfeud, forresten? Vårdfåid?

Mer wørdfjud.

Jeg har blitt beskyldt for å jukse flere ganger. Irriterende når jeg aldri gjør det! Men jeg er kjapp til å se ord blant bokstavene, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det forresten an å bruke andre ord enn norske? Var en som skrev "done" igår, og fikk poeng for det.

Jeg har ikke hørt det bli brukt i norsk sammenheng.

Tipper du finner det i ordboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt beskyldt for å jukse flere ganger. Irriterende når jeg aldri gjør det!

Det skjønner jeg veldig godt, det er derfor jeg er veldig forsiktig med å beskylde folk for juks.

Det er mest når jeg spiller på engelsk at jeg har inntrykk av at folk jukser, sånne juksesider på norsk er kanskje ikke like populært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...