Gå til innhold

Ble julekalenderen godt mottatt?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det var en del tråder her om det å lage julekalender til kjæresten. Nå har vi jo allerede kommet til 5.desember, så da er de vel gitt ut.

Ble den godt mottatt? :)

Kjæresten min ble i hvert fall veldig fornøyd. Første julen vi er sammen, så var litt usikker på om jeg skulle gi eller ikke, men er glad jeg gjorde det! Han er jo strålende fornøyd for hver eneste pakke. Nesten rart hvor moro det kan være selv for en 30åring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stjal et tips jeg så her inne, lage små lapper hvor det står noe søtt.

Tror han synes det er litt koselig å få en "jeg er gla i deg fordi" lapp, meeen han husker jo ikke å pakke de opp uten jeg gir han dem der og da... det irriterer meg litt :P

Tror at neste jul skal jeg lage en praktisk julekalender i stedet.... "Ta ut av oppvaskmaskinen" :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min blei veldig overrasket og glad da han fikk kalender av meg (vi bor ikke sammen). Han åpner hver dag når han kommer hjem fra jobb. Forskjellige pakker men litt praktiske ting han trengte og i noen av dem ligger det også lapper med fine sitater på feks. Selv om han begynner å bli godt voksen er han som en unge når det kommer til pakker; tørr nesten ikke tenke på hvordan det blir på julaften.... (første jula sammen...) hehe, er jo bare herlig og ikke minst gøy når han er så takknemlig :)

Endret av jente27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...