Gå til innhold

Tegn på at man har vært singel for lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å lure på om jeg har vært singel for lenge, er dette tegn som jeg burde ta alvorlig hvis jeg:

- Går på kino for å se twilightfilmen selv om det bare er 4-7 personer i salen? (det er jo mørkt i salen uansett).

- Bestiller årshoroskop for 2012-2013?

- Synger høyt i bilen etter Taylor Swift`s "love story"?

- Er overdrevent pyntet og kledd på jobb, men hjemme er jeg i pysjamas? (Og i tillegg bruker opp lipgloss fortere enn bensin?)

- Sjekker facebook nonstop og gransker andres profiler flere 100 ganger?

- Og tilslutt, gir opp håpet om intimkos når vibratoren ikke vil tilfredsstille meg mer.

Åh, kjære KG, værsåsnill og si at jeg ikke er alene?! :sjokkert:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, du er nok helt alene ja!

Skrevet

Så hyggelig svar, det var ment for å være underholdende. ;)

Ts

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hahaha :) jeg gransker bare profilen til de jeg liker ekstra godt. sjekker ut hva de driver med.. spennende ;p de skriver så mye morsomt :D

Skrevet

Nuppdupp: Det er jo sannheten, man blir jo reine stalkeren. Huff!

Ts

Skrevet

Her kjenner jeg meg veldig godt igjen :) Tihihihihi...

Singellivets gleder :)

Skrevet

Går det an å være singel for lenge? Det må isåfall være når man ensomt dør av alderdom.

• Liker 1
Skrevet

Vel, har vært singel i snart 4 år, så begynner jo å bli litt utålmodig. Jeg vil finne noen å dele livet med, jeg vil ikke være sammen med noen bare for å ha en kjæreste. Hvis jeg skal finne meg noen så skal det være fordi jeg kunne tenkte meg å gifte meg, få barn, bygge hus og bli gammel med nettopp denne personen. Ja, jeg vet det er veldig mye å ønske seg, men verden kan vel ikke være tom for slike eventyr vel? Det er i hvertfall lov å håpe.

Ts.

Skrevet

Virker som at det er ganske normalt at folk finner noen å gifte seg meg, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg.

Skrevet

Du veit du har vært singel lenge når:

- Ser lengselsfull på gamle mennesker som holder hender

- Skifter antrekk fem ganger før du går ut døra - kan jo være at det er en kjekk kar på festen du skal på.

- Sitter og prater med hunden og synes det er koselig når hun gir deg et kyss

- Det første du tenker når du møter en mann er om han er kjærestemateriale.

- Lurer på om du skal opprette profil på Sukker eller Match.

Oh yeah! Kjenner jeg er glad jeg har møtt min kjære :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Vel, har vært singel i snart 4 år, så begynner jo å bli litt utålmodig. Jeg vil finne noen å dele livet med, jeg vil ikke være sammen med noen bare for å ha en kjæreste. Hvis jeg skal finne meg noen så skal det være fordi jeg kunne tenkte meg å gifte meg, få barn, bygge hus og bli gammel med nettopp denne personen. Ja, jeg vet det er veldig mye å ønske seg, men verden kan vel ikke være tom for slike eventyr vel? Det er i hvertfall lov å håpe.

Ts.

Det er lenge singel for en som ikke ønsker det.

Enten er du mindre pen og har en plagsom personlighet, eller så har du lagt listen og kravene dine for høyt.

Skrevet

Det er lenge singel for en som ikke ønsker det.

Enten er du mindre pen og har en plagsom personlighet, eller så har du lagt listen og kravene dine for høyt.

Det skal være sikkert. Jeg har vært ufrivillig singel i 3 år og det går definitivt utover livskvaliteten. Men så har jeg vel en fin kombinasjon av dårlig personlighet og stygt utseende, så da blir det jo bare sånn.

• Liker 1
Skrevet

kjære deg:)

Du er hvertfall ikke alene Det er mange som har det sånn, men plutselig så møter du the one og da må du holde på han :D

Skrevet

Når du ikke klarer å lage mer enn 1 porsjons middager..

• Liker 1
Skrevet

Når nettdating blir et reelt alternativ.

• Liker 1
Skrevet

Når man henger på 'Singelforumet' på KG... :P

• Liker 3
Skrevet (endret)

^ Enkelt og greit. :biggrin:

Endret av Pene sko...
Skrevet

Når du ikke klarer å lage mer enn 1 porsjons middager..

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...