Gå til innhold

Emmaljunga regntrekk klarplast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga regntrekk. Noen som vet hvilken pris disse regntrekkene i klarplast til sportsdel ligger på i pris? :babygutt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg vil også gjerne vite det. :ler:

Jeg visste ikke at det var kommet klarplasttrekk til Emmaljunga, men nå øyner jeg muligheten for å ha et trekk som tåler en skikkelig regnskyll uten at ungen i vogna blirr klissvåt. Emmaljunga sitt regntrekk er jo en smule latterlig så lenge det ikke regner helt vertikalt, samt ungen sitter lent bakover i vogna. :rolleyes:

Skrevet

I følge Babykos sine sider koster det 690,-

Skrevet

Jeg aner ikke, men jeg vil også gjerne vite det. :ler:

Jeg visste ikke at det var kommet klarplasttrekk til Emmaljunga, men nå øyner jeg muligheten for å ha et trekk som tåler en skikkelig regnskyll uten at ungen i vogna blirr klissvåt. Emmaljunga sitt regntrekk er jo en smule latterlig så lenge det ikke regner helt vertikalt, samt ungen sitter lent bakover i vogna. :rolleyes:

Hehe, stemmer det var det jeg også tenkte. Her på vestlandet er det masse regn og vind så her regner det aldri vertikalt.. :eeeh:

Ringte å hørte litt rundt koster 690 kr på baby miljø og 799 kr på babyshop.. :sjokkert: men tror jeg må ha et uansett jeg altså..

Gjest frøken am
Skrevet

Det. Var. Dyrt...

Men som dere sier - det er jo pokker meg det eneste som tar en skikkelig regnskur :kjefte:

Skrevet

Det. Var. Dyrt...

Men som dere sier - det er jo pokker meg det eneste som tar en skikkelig regnskur :kjefte:

Stemmer det.. Merkelig at de ikke kan sende med standar regntrekk som fungerer..

Fant denne siden fra sverige.. Litt billigere ;

http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-tillbehor/emmaljunga-vagnar-tillbehor/emmaljunga-tillbehor/emmaljunga-genomskinligt-regnskydd.html

Her koster det 500 kr

Skrevet

Kom på at jeg hadde TFK sitt regntrekk til sportsdelen liggende, prøvde det og det funka fiiint! :danser:

Skrevet

Betalte 650 for vårt. På Barnevognservice i Bergen (tror den hører til Baby care-kjeden).

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Men med moms og frakt kom det på 820,-.. *grumle*

Edit: Med *frakt* kom det på 820,- :D

Endret av Galadr1el
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om de selger trekket på barnas hus eller baby shop?

Skrevet

Hvis de ikke har det inne, så pleier de å kunne bestille det for deg. De fører jo merket. :)

Jeg endte opp med å bestille fra babble, det kostet meg 21 kr mer og jeg kommer meg lettere på posten enn til butikken. *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...