Livsnyteren Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Emmaljunga regntrekk. Noen som vet hvilken pris disse regntrekkene i klarplast til sportsdel ligger på i pris?
-Englefjes- Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 Jeg aner ikke, men jeg vil også gjerne vite det. Jeg visste ikke at det var kommet klarplasttrekk til Emmaljunga, men nå øyner jeg muligheten for å ha et trekk som tåler en skikkelig regnskyll uten at ungen i vogna blirr klissvåt. Emmaljunga sitt regntrekk er jo en smule latterlig så lenge det ikke regner helt vertikalt, samt ungen sitter lent bakover i vogna.
Merlion Skrevet 6. desember 2011 #3 Skrevet 6. desember 2011 I følge Babykos sine sider koster det 690,-
Livsnyteren Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2011 Jeg aner ikke, men jeg vil også gjerne vite det. Jeg visste ikke at det var kommet klarplasttrekk til Emmaljunga, men nå øyner jeg muligheten for å ha et trekk som tåler en skikkelig regnskyll uten at ungen i vogna blirr klissvåt. Emmaljunga sitt regntrekk er jo en smule latterlig så lenge det ikke regner helt vertikalt, samt ungen sitter lent bakover i vogna. Hehe, stemmer det var det jeg også tenkte. Her på vestlandet er det masse regn og vind så her regner det aldri vertikalt.. Ringte å hørte litt rundt koster 690 kr på baby miljø og 799 kr på babyshop.. men tror jeg må ha et uansett jeg altså..
Gjest frøken am Skrevet 6. desember 2011 #5 Skrevet 6. desember 2011 Det. Var. Dyrt... Men som dere sier - det er jo pokker meg det eneste som tar en skikkelig regnskur
Livsnyteren Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. desember 2011 Det. Var. Dyrt... Men som dere sier - det er jo pokker meg det eneste som tar en skikkelig regnskur Stemmer det.. Merkelig at de ikke kan sende med standar regntrekk som fungerer.. Fant denne siden fra sverige.. Litt billigere ; http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-tillbehor/emmaljunga-vagnar-tillbehor/emmaljunga-tillbehor/emmaljunga-genomskinligt-regnskydd.html Her koster det 500 kr
Livsnyteren Skrevet 6. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2011 Kom på at jeg hadde TFK sitt regntrekk til sportsdelen liggende, prøvde det og det funka fiiint!
Rosebud Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Betalte 650 for vårt. På Barnevognservice i Bergen (tror den hører til Baby care-kjeden).
Galadr1el Skrevet 18. mars 2012 #10 Skrevet 18. mars 2012 http://www.babble.no/index.php?nr=90&case=4&id=1413&id_vis=1057&idkategori=202 Her er det til 650,- også.
Galadr1el Skrevet 18. mars 2012 #11 Skrevet 18. mars 2012 (endret) Men med moms og frakt kom det på 820,-.. *grumle* Edit: Med *frakt* kom det på 820,- :D Endret 18. mars 2012 av Galadr1el
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #12 Skrevet 18. mars 2012 Noen som vet om de selger trekket på barnas hus eller baby shop?
Galadr1el Skrevet 19. mars 2012 #13 Skrevet 19. mars 2012 Hvis de ikke har det inne, så pleier de å kunne bestille det for deg. De fører jo merket. Jeg endte opp med å bestille fra babble, det kostet meg 21 kr mer og jeg kommer meg lettere på posten enn til butikken. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå