AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Jeg har søkt opp nummeret i alle telefonkataloger jeg kan komme på og har også googlet det. Ingen treff. Når jeg søker i tlf.katalog, kommer det opp at eieren har reservert seg for nummeropplysninger. Hva kan jeg gjøre for å finne ut navnet på eieren, da?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Glemte å skrive at det ikke var noe alternativ å ringe...trenger en måte å finne det på nettet! ts
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har ett nummer som ikke er søkbart elektronisk. Jeg mener at du kan få eier til nummeret dersom du ringer telefonoperatøren. Jeg har ett nummer som er hemmelig. Her kan du bare glemme å få noen opplysninger i det hele tatt. Jeg betaler for at det er hemmelig og her følger strenge krav. Jeg som eier av nummeret må dokumentere alle endringer ved å oppsøke forhandler, legitimere emg, kopi av bankkort mm. Det holder ikke med en telefon.
Gjest Regza Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Glemte å skrive at det ikke var noe alternativ å ringe...trenger en måte å finne det på nettet! ts Er ikke andre måter å finne det ut på. Er det ikke listet opp på nett eller telefonkatalog, så er eneste alternativ å ringe å spørre selv.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #8 Skrevet 6. desember 2011 Hvis nummeret er utenlandsk IKKE ring. Hvis nummeret er norsk ring med skjult nummer selv
Anglofil Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har ett nummer som ikke er søkbart elektronisk. Jeg mener at du kan få eier til nummeret dersom du ringer telefonoperatøren. Jeg har ett nummer som er hemmelig. Her kan du bare glemme å få noen opplysninger i det hele tatt. Jeg betaler for at det er hemmelig og her følger strenge krav. Jeg som eier av nummeret må dokumentere alle endringer ved å oppsøke forhandler, legitimere emg, kopi av bankkort mm. Det holder ikke med en telefon. Nei, det kan du ikke, ihvertfall ikke hvis man er en seriøs operatør. Hos operatøren jeg jobber i er ihvertfall dette strengt, folk reserverer seg fra nummeropplysning for en grunn og vi som sitter og svarer på henvendelser skal ikke gi ut nummer til fremmede. Mvh Yvonn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå