Gå til innhold

Han bedyrer sin uskyld..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

For noen år siden mistet jeg min lommebok da jeg var ute på by'n. Jeg tapte en del penger på at noen brukte mitt bankort, med dette fikk jeg erstattet fra banken. Jeg politianmeldte saken, men det ble selvsagt henlagt. Jeg traff en fyr den kvelden som jeg senere traff igjen noen få ganger. Jeg tenkte nok på at det kunne vært han som hadde tatt den, da han hadde vært i nærheten av meg hele kvelden...og jeg gav vel også inntrykk for det sånn forsiktig til han. Han bedyret da sin uskyld...Saken er forlengst glemt av meg, Men nå etter nesten ti år kontakter han meg igjen, og bedyrer igjen sin uskyld :roll:

Jeg skjønner ikke hva han vil med dette. Jeg har forlengst sagt at jeg godtar hans svar, og at jeg beklager at jeg kom til å beskylde han for dette. Jeg har ikke hatt kontakt med han på alle disse årene, og det var ikke pga dette at jeg ikke har ønsket mere kontakt med han heller.

Nå er jeg ikke så naiv at jeg tar alt for god fisk..men jeg har bare godtatt saken. Dessuten burde jeg selv ha passet bedre på.

Enten så må han fortsatt slite med samvittigheten, eller så må han være helt opphengt i saken....synes det nesten er skremmende.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg vet ikke, det er ikke så godt å si.

Jeg kan bare svare på at hadde det skjedd med meg, ville jeg blitt helt fortvilet av å blitt beskyldt for noe så alvorlig og samtidig være uskyldig, og ville gjort det meste for å renvaske meg.

(Forutsatt at fyren er uskyldig, da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...