AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Lysner ALLE cellulitter med tiden? Mine tidligere har forsvunnet, men har nå fått noen nye igjen i forbindelse med rask vektoppgang. Er redd for at jeg må holde meg unna stranden neste sommer, men synes å kunne huske at mine forrige bleknet rimelig raskt. Skal nå gå ned kiloene jeg har lagt på meg(5-8 kg.), vil da cellulittene slutte å komme, i og med at kroppen blir mindre og ikke vider ut huden mer? Takk på forhånd!
muffeline Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Hva tenker du på når du sier lysner? Forveksler du cellulitter med strekkmerker her eller?? Og hvorfor skal du holde deg unna stranden fordi du har noe som er helt naturlig for kvinnekroppen??? Endret 5. desember 2011 av muffeline
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Hva tenker du på når du sier lysner? Forveksler du cellulitter med strekkmerker her eller?? Og hvorfor skal du holde deg unna stranden fordi du har noe som er helt naturlig for kvinnekroppen??? Åh, så lite oppmerksomt av meg. Strekkmerker, selvfølgelig!!! Det er jo ikke akkurat pent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå