Gå til innhold

Hvordan få "perfekte", silkemyke føtter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt myke babyføtter, med pene, velstelte negler. Dette har jeg tatt for tid i en altfor lang tid, og nå ser det ut til at de har forfalt litt. Har litt tørre hæler, og neglene er ikke like pene lengre. Har dere noen enkle tips til hvordan de kan bli som før igjen, uten at det trenger å koste skjorta? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyfoot! Kjøp på VITA e.l.

• Liker 1
Skrevet

Babyfoot! Kjøp på VITA e.l.

Har du testet det, og vet at det funker? Jeg har lest om det, men er litt kritisk da.. :fnise: ts

Skrevet (endret)

Babyfoot er effektivt, men jeg synes det var litt skummelt også. Koster ca. 200 kroner (for en behandling). Du tar på deg babyfootsokkene (ja, sokkene) samt et par vanlige sokker over. Ha på en time. Så skjønner du ingenting - helt til fire eller fem dager senere. Da skreller huden seg av føttene dine. Det skumle ved det, var at tilogmed huden på tærne og oppå foten lissom bare løsnet og falt av. Ble ikke sår, men vet ikke om jeg vil gjøre det igjen. :redd:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Babyfoot er effetivt, men jeg synes det var litt skummelt også. Koster ca. 200 kroner (for en behandling). Du tar på deg babyfootsokkene (ja, sokkene) samt et par vanlige sokker over. Ha på en time. Så skjønner du ingenting - helt til fire eller fem dager senere. Da skreller huden seg av føttene dine. Det skumle ved det, var at tilogmed huden på tærne og oppå foten lissom bare løsnet og falt av. Ble ikke sår, men vet ikke om jeg vil gjøre det igjen. :redd:

Haha, hjelp.... Men ble føttene myke da? Og var det varig?

Skrevet

hollyfoot.no

billigere og samme greia.

Skrevet

Jada, babymyke og det varte noen uker. :babyjente:

Skrevet

varig og varig, gjør du ikke noe med det så kommer jo selvfølgelig den harde huden tilbake etterhvert.

det er nå fem-seks uker siden jeg brukte det sist, og det er bare en flekk som har kommet tilbake så langt.

men jeg må jo innrømme jeg er skikkelig dårlig på å gjøre noe med føttene i det hele tatt da, unntatt disse sokkene :P

men vedlikeholder du med kremer og filing tenker jeg det holder mye lenger :)

jeg anbefaller ihvertfall disse veldig!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet (endret)

Jeg prøvde babyfoot fra vita, men jeg opplevde ikke noe flassing. Det skjedde absolutt ingenting med mine føtter :gjeiper:

Endret av Sjokoladebolle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...