smilla1 Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 Viser til mitt andre innlegg med overskrift Grrrrr Telenor! Har nå diskutert med mannen min og har nå skjønt litt mer....ikke det at jeg ikke skjønte noe før jeg diskuterte med ham, men nå skjønner hvorfor jeg ikke får sponset telefon. "Problemet" var at jeg ville ha ny telefon og dermed trodde at jeg fikk rabatt ved videreføring av mitt Privat + abb. ved kjøp av ny telefon. Den jeg ville ha (Sony-Ericson T610) kostet 995,- ved binding eller videreføring og 3100,- uten abbonement eller videreføring/binding. Da det nå er blitt jul igjen så ville jeg liksom være litt min egen julenisse og kjøpe ny, men det er jo så mange andre utlegg nå i disse dager så full pris hadde jeg ikke råd til. derfor var frustrasjonen STOR da jeg stod der i butikken og holdt det nye "barnet" mitt i hendene helt til papirene skulle skrives:-( Men men...sånn gikk det altså ikke. Telenor beholder meg som kunde (de har jo ikke gjort annet enn å bare være snill med meg) (( dessuten så har jeg jo binding og kan ikke bytte leverandør)) , jeg får klare meg med den jeg har (Siemens S55) og heller nøye meg med å SE på den jeg vil ha i annonser osv:-) Dette var altså et lite innlegg fra en som har skjønt hvorfor man ikke ber om almisser to ganger etterhverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. desember 2003 #2 Del Skrevet 21. desember 2003 Det ska'kke være enkelt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå