Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har reist med Projects Abroad?

http://www.projects-abroad.no/

Eventuelt kjenner noen som har det, eller har tenkt å reise selv? :) Kjenner jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å reise til Peru for å jobbe med natur og miljø, og Tanzania for å jobbe med barn og unge! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i Tanzania med dette selskapet (to år siden). Bare gode erfaringer, anbefales!! :-)

PS; jobbet på barnehjem(/"barnehage") i Tanzania... spennende, lærerikt og veldig annerledes! Var der i to måneder. Traff også mange andre frivillige fra hele Europa som var veldig koselige!

Skrevet

Jeg har vært i Tanzania med dette selskapet (to år siden). Bare gode erfaringer, anbefales!! :-)

PS; jobbet på barnehjem(/"barnehage") i Tanzania... spennende, lærerikt og veldig annerledes! Var der i to måneder. Traff også mange andre frivillige fra hele Europa som var veldig koselige!

Supert. Takk for svar! :) Hvordan synes du det var å være der 2 mnd? Er det nok tid eller kunne du tenke deg å være lengre/mindre? Lurer på å ta to mnd i Tanzania og 1 mnd i Cape Town kanskje. Og finner man tilbud på safari der nede, eller er det noe man bør bestille før man reiser? Har tenkt å ta være en uke eller to ekstra etter jeg er ferdig å jobbe for å reise på safari :) Og hvordan var det å bo i vertsfamilie? Bodde du med noen andre frivillige? Mange spørsmål, men håper du vil svare! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...