AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde undervisning ifjor, og da skulle vi ha om alt BORTSETT fra kap 2, 3 og 5. Jeg fikk ikke tatt eksamen pga sykdom, så tar den nå til jul. Så da lurer jeg på om jeg kan komme opp i kap.2, 3 og 5 også? Jeg har forresten søkt om å få skriftlig eksamen istedenfor muntlig, så vet ikke hvordan det blir med det ... ?
LeaMichele Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har også eksamen nå til jul og vi har fått beskjed om at vi kan få fra hele boka, men lite sannsynlig at det kommer noe fra kap 1.
addict Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde muntlig samf. eksamen i fjor. Aner ikke hvilke kapitler du snakker om, da det er mange forskjellige bøker å velge i mellom. Vi kom opp i politikk, noe jeg får inntrykk av at 90% gjør. Jeg ville lest alle kapitlene
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Åja, jeg har Standpunkt, samfunnsfag for videregående skole. FOrfatterene er Martin Westersjø, Åse Lauriten og Jorun Berg. Gikk på Bjørknes ifjor, og hadde Åse Lauritzen, og vi gikk ikke gjennom kap 2, 3 og 5, for det skulle vi ikke ha om. Fikk ikke tatt eksamen pga sykdom. Søkte om å få skriflig istedenfor muntlig nå til jul istedenfor, og det fikk jeg, så jeg aner ikke om jeg får et tema å skrive om, eller mange emner å skrive om. ..
Gjest Survival Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hvis du går på videregående som vanlig elever og ikke som privatist, kan du bare komme opp i det pensumet som står på pensumslista. Det vil si at før eksamen skal eksaminator (læreren din i faget) skrive opp ei liste over det pensumstoffet dere har vært gjennom, så får du oppgaver herfra. Tror i alle fall det fungerer sånn.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Hvis du går på videregående som vanlig elever og ikke som privatist, kan du bare komme opp i det pensumet som står på pensumslista. Det vil si at før eksamen skal eksaminator (læreren din i faget) skrive opp ei liste over det pensumstoffet dere har vært gjennom, så får du oppgaver herfra. Tror i alle fall det fungerer sånn. Det er vel bare i språkfag?
Gjest Survival Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Det er vel bare i språkfag? Tror det gjelder alle fagene, men jeg tror det er på muntlig eksamen. Så ikke før nå at du skulle ha skriftlig eksamen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Hvis du går på videregående som vanlig elever og ikke som privatist, kan du bare komme opp i det pensumet som står på pensumslista. Det vil si at før eksamen skal eksaminator (læreren din i faget) skrive opp ei liste over det pensumstoffet dere har vært gjennom, så får du oppgaver herfra. Tror i alle fall det fungerer sånn. OK, ifjor gikk jeg på privatskolen Bjørknes, skulle forbedre samfunnsfagen. Iår leser jeg på egenhånd og bruker boka og de notatene jeg hadde ifjor. Lurer fælt på hvordan en skriftlig samfunnsfag-eksamen er ... vet det er 5 timer iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå