Gå til innhold

Bursdag på lekeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha bursdag for snart seksåringen om et par uker, på lekeland. Det blir ti gutter fra klassen som kommer. Noen som har erfaring med denne type bursdag? Hvor lenge leker man før mat? Hvordan samle barna til mat / kake/ pakkeåpning? Hvordan avsluttet dere? Erfaringer mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha bursdag for snart seksåringen om et par uker, på lekeland. Det blir ti gutter fra klassen som kommer. Noen som har erfaring med denne type bursdag? Hvor lenge leker man før mat? Hvordan samle barna til mat / kake/ pakkeåpning? Hvordan avsluttet dere? Erfaringer mottas med takk :)

Hei, hvilket lekeland skal dere feire på?

Skrevet

Leos lekeland. Lurer på erfaringer ift hva som funker, ikke funker. Tenkte en time lek, siden spise/ gaver, siden en halv time lek.

Skrevet

Vi hadde 7årsdag på lekeland, og det var veldig kaotisk! Spiste først (stod vakt ved døra til rommet vi hadde leid slik at ingen skulle stikke av), og slapp fri for leking etter ca 45min. Veldig glad for at vi ikke hadde det hjemme da jeg så hvordan det så ut på golvet etter alle var ferdige med maten... Tenkte på å ha mat etter en stund med lek, men fant ut at det var vanskelig nok å samle dem før! Mulig det var en over gjennomsnittet aktiv gjeng vi hadde med oss, men... Neste gang skal vi bare ta med boller eller muffinser som de kan spise i "pausene" før lekingen starter, og ta pakkeåpning helt i begynnelsen.

Skrevet

Takk for tilbakemelding :) damen jeg snakket med på les lekeland anbefalte en times lek først, men nå ble jeg usikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...