Gå til innhold

Større pupp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk reklame for et kosttilskudd i posten for en stund siden. Dette tilskuddet skulle gi større pupper.

Jeg tok det for det det var - reklame - men må jo spør om noen andre vet noe om dette. Er skrekkelig nyskjerrig :)

Synest det høres rart ut, men....hadde det vært mulig :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om dette mirakel pilleret jeg også.

Men tror absolut ikke på det, pupper er jo fett, og jeg skjønner ikke hvordan det kan være mulig å KUN få større pupper ved å spise ett sånt piller....

Men hade det virket hade jeg køpt det med en gang!!!!!!!!!

Skrevet

nei! Jeg kan på ingen måte forstå at det skal kunne gå an å få større pupper ved å spise piller!!

Like lite som jeg tror på at man får en sunn, frisk og slank kropp av å spise piller!

Eller bli kvitt cellulitter ved å spise piller.

Tro kan flytte fjell, og jeg tror de få som opplever en forbedring av slike medikamenter, mest for forbedring grunnet akkurat det, tro!

Skrevet

det finnes faktisk piller som gjør at du øker en str eller to i bh-str (brystene blir større), men de er stappfulle av bivirkninger. det skyver balansen i kroppen helt utav lage, og leger og forskere advarer mot disse.

leste om disse pillene i elle uk en gang, de er laget på naturlige østrogenhermende stoffer, men de er allikevel skadelige. husker ikke så mye hvilke skader man kunne få, men det var alvorlig nok.

hold deg unna iallefall :)

Skrevet

Jeg har såpass liten tro på det at jeg gidder ikke prøve en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...