AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei, Noen som har beveget seg fra et sted til et annet i England før? Jeg kommmer til å måtte trenge å dra til Leeds fra London. Har hørt tog er dyrt i UK. Stemmer dette? Er det mulig å komme seg billig fra London til Leeds? Skal til Leeds for å se på kamp. Takker for svar
Kassiopeia Skrevet 6. desember 2011 #2 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Da jeg bodde i England, reiste jeg hjem til Norge et par ganger i året. Siden jeg bodde i sørvest-England måtte jeg ta fire timers buss eller 2/3 timers tog for å komme meg til Gatwick eller Stansted. Av min erfaring har det bestandig vært mye billigere å reise med buss, men man må bestille god tid på forhold uansett hvilken måte man velger å reise på. Buss har som regel også dobbel så lang reisetid. Jeg brukte å bestille ca en måned før, og da kunne jeg finne togbilletter for ca 100 lappen. Du må nesten bare se på nettet hva du finner, man kan også være veldig heldig og finne billige togbilletter like før man skal bestille billettene også EDIT: Sist jeg reise på en liten ferie til England i høst, bestilte jeg togbillett bare et par dager før jeg skulle reise. Da var jeg ikke fullt så heldig, og måtte betale nesten 600 spenn for bare den ene veien. Så uheldig har jeg aldri vært før, så det kan være veldig dyrt ja. Endret 6. desember 2011 av Suvana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå