AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hva gjør jeg feil da? Spiser 4 wasa fiber knekkebrød med smøreost, kyllingskinke og tomat på til lunsj. Eller med makrell i tomat. Blir sulten igjen med en gang!! Prøver å kutte ned litt på vanlig brød, men alt annet gjør meg sulten
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg blir heller aldri mett av å bare spise knekkebrød.
Meridian Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Du blir mett av fett! og protein Ta masse pålegg på knekkebrødene dine, eller lag dine egne knekkebrød av frø og kjerner - proppfulle av fett og protein som metter lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hva gjør jeg feil da? Spiser 4 wasa fiber knekkebrød med smøreost, kyllingskinke og tomat på til lunsj. Eller med makrell i tomat. Blir sulten igjen med en gang!! Prøver å kutte ned litt på vanlig brød, men alt annet gjør meg sulten HAHAHAHA! Hvem f*** blir mett på fire knekkebrød? Spis til du blir mett du! Man kan ikke bli feit av fiber...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 HAHAHAHA! Hvem f*** blir mett på fire knekkebrød? Jeg blir mett av to ... 1
Gjest Bomullsdott Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Kan du ikke bare spise brødskiver istedenfor? Metter mye mer. Knekkebrød er oppskrytt. Jeg kan spise 10 knekkebrød, jeg. Blir mett av 2-3 brødskiver.
Ethereal Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Spis brød i stedet! Fire knekkebrød er da vel omtrent det samme som to brødskiver? Du blir uansett ikke tykk av brød dersom du ikke spiser alt for mye! Jeg spiser rugrbrød med solsikke (kjøpes på Coop feks), og det holder meg mett i mange timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå