AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har lyst til å prøve dette pga min våtkant er alltid rød. Jeg har sikkert vært inom 10 butikker og de har det ingensteder. Har hørt at isadora sin inliner i blond 56 er veldig bra, men ingen butikker har denne. Vet noen om noen nettsider som selger isadora og som er trygge? Fant denne siden, men er den trygg Min lenke. Håper noen svarer meg er despereat.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Har den selv, og den er god =) Var den eneste igjen i butikken, og har ikke sett den noen andre plasser heller. Tror artdeco har en som ligner?
Gjest BabyBlue Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Eller glominerals =) HER er et innlegg som tester noen varianter
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Vet du om nettsider som selger isadora?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Ts igjen har noen av dere testet glominerals sin?
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg bruker Isadora sin hvite inliner, prøvde den i blond men tålte den ikke. Det peneste er en benfarget inliner, altså en som ikke er helt hvit men offwhite/cream. Har ikke fått tak i det. Synes man får enda bedre effekt av hvit enn hudfarget. Man får et mer våkent blikk. En annen ting som er dumt er at mange hvite inlinere er for harde til at den syns på våtkanten..og er de for myke samler fargen seg i øyekroken...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 http://www.lyko.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=105-1264r&visa=1-6&Sort=Osorterat&Visn=ListaSenastVisade Her sender de fra Sverige så de har 56 Blonde også alt til svenske priser. Har bestilt derfra og alt er ok.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 http://www.lyko.no/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artgrp=&artnr=105-1264r&visa=1-6&Sort=Osorterat&Visn=ListaSenastVisade Her sender de fra Sverige så de har 56 Blonde også alt til svenske priser. Har bestilt derfra og alt er ok. Takk for svar:) Utrolig snillt av deg. Nå har jeg bestilt peach fra glominerals så får teste den. Bestiller meg også isadora sin senere det var jo billig:)
Jade Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Har du sett på Cubus? Lindex? (Isadora sin)
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Har du sett på Cubus? Lindex? (Isadora sin) ja overalt men den finnes ikke i noen butikker ikke blonde 56.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Blonde 56 er ikke i norske butikker lengre, de gikk ut av sortimentet i vår tror jeg.
Paine Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Ts igjen har noen av dere testet glominerals sin? Ja, jeg bruker denne nesten hver dag. Kjempefin!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #13 Skrevet 7. desember 2011 Ja, jeg bruker denne nesten hver dag. Kjempefin! Ts her da venter jeg på den i posten:) Holder den lenge på våtkanten?
Jade Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har sett den på Cubus i Bergen i sommer. I Haugesund også.
Gjest "gjest" Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Nei, men jeg har en kvit en som jeg bruker som lipliner.
Gjest Wanted Skrevet 8. desember 2011 #18 Skrevet 8. desember 2011 Hva er inliner?.. De som brukes på våtkant. Tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå