Erotisk Flukt Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Det er en del tråder om komplekser her inne, det være seg penis, forhud, kjønnslepper, farge, bollemus og andre ting. Det å ha komplekser er meget naturlig, men man bør være obs på en ting, det er veldig sjelden at en partner ser det samme som deg. Når jeg var liten så hadde jeg to operasjoner for lyskebrokk. Det vil si at jeg helt nederst på magen, rett ovenfor skrittet har to lange arr på hver sine side. I tillegg er jeg også frisert nedentil, så jeg vet at de vises. Jeg har enda til gode å oppleve ei jente eller pike som faktisk legger merke til arrene på egenhånd. Når jeg gjør de oppmerksomme på det, så blir de overrasket og nysgjerrige. "Det stemmer jo det du sier." Personlig har jeg ikke komplekser for arrene, men jeg synes det er meget fascinerende å se at ingen jenter eller kvinner har lagt merke til de. Dette viser bare hvor mye vi selv overdriver i forhold til våre komplekser, for de betyr rett og slett ikke så mye. 1. Har du noen komplekser som du opplever at partneren din ikke legger merke til, eller har et annet syn på? -Domino
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes kroppen min ser rar ut fra hans ståsted i doggystyle, såppas rar at jeg aldri har lyst til å se et bilde fra den vinkelen igjen. Men han synes visst det ser fantastisk ut. Jeg synes også jeg er altfor tynn, men han påstår at han liker hvordanbjeg ser ut, så det velger jeg å tro på. Hvis ikke hadde han sikkert ikke ville hatt sex med lyset på :gjeiper:
Erotisk Flukt Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2011 Hvis ikke hadde han sikkert ikke ville hatt sex med lyset på :gjeiper: At en mann vil ha sex med lyset på er et stort kompliment ;-) -Domino 1
Gjest Eurodice Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 (endret) At en mann vil ha sex med lyset på er et stort kompliment ;-) -Domino Er ikke det vanlig da, at man vil ha på lys? Jeg snakker ikke om full flombelysning . Selv har jeg et langt operasjonsarr, ca. 20 cm, etter en gallesteinsoperasjon. Det strekker seg fra 10 cm over navlen og skrått nedover mot høyre. Det er det faktisk bare én mann som har bemerket, men ikke i negativ forstand. Endret 5. desember 2011 av Belladonna
Gjest Purple Haze Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har både strekkmerker og cellulitter, men jeg tror ikke han aner hva cellulitter er en gang. Dessuten er jeg en liten tjukkebolle, men han digger å kose med hele meg, så...
Gjest Gorgonzola Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg synes kroppen min ser rar ut fra hans ståsted i doggystyle, såppas rar at jeg aldri har lyst til å se et bilde fra den vinkelen igjen. Men han synes visst det ser fantastisk ut. Jeg synes også jeg er altfor tynn, men han påstår at han liker hvordanbjeg ser ut, så det velger jeg å tro på. Hvis ikke hadde han sikkert ikke ville hatt sex med lyset på :gjeiper: Hadde flere tenkt som deg, da hadde vi sluppet mye negativ energi, tåpelige krangler og tårer da
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Hadde flere tenkt som deg, da hadde vi sluppet mye negativ energi, tåpelige krangler og tårer da Nja, jeg har hatt mine øyeblikk jeg også men jeg er glad for at jeg begynner å tro på mine egne positive tanker og positive tilbakemeldinger fra andre, det har ikke alltid vært slik
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Har fått et rart arr på stanga etter jeg ble omskjært da jeg var 8. Måtte omskjæres pga problemer der nede. Men tror fremdeles jeg har til gode at noen damer har lagt merke til det.
Ethereal Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Jeg kan nesten garantere deg at minst en av jentene du har vært med har lagt merke til det, men er for høfflige til å kommentere det.
Gjest Raindrops Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Jeg kan nesten garantere deg at minst en av jentene du har vært med har lagt merke til det, men er for høfflige til å kommentere det. Ja, det er vel noe med det også. Kjæresten min har strekkmerker på lårene, men det kunne ikke ramle meg inn å kommentere det, da han helt sikkert er klar over at han har dem. 1
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg kan nesten garantere deg at minst en av jentene du har vært med har lagt merke til det, men er for høfflige til å kommentere det. Tror jeg ikke, er såpass lite at man må studere lenge for å se det. Meeeeeeeeeeeeen who cares Legger til at x'n brukte 3 år før hun så det. Endret 5. desember 2011 av SemperFi
micromaya Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har på et vis vokst fra kompleksene med årene, og det er befriende deilig. Selv om jeg vet godt at jeg har mine skavanker (store arr etter en operasjon, strekkmerker og litt løs magehud etter svangerskap), så hemmer det meg overhodet ikke når jeg er naken sammen med kjæresten. Jeg tror ham faktisk når han sier han synes jeg er deilig - og det hadde jeg nok ikke fått meg til å tro på for ti år siden. DA var jeg pinlig oppmerksom på alle disse tingene. Godt å være ferdig med det!
Obelix Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har på et vis vokst fra kompleksene med årene, og det er befriende deilig. Selv om jeg vet godt at jeg har mine skavanker (store arr etter en operasjon, strekkmerker og litt løs magehud etter svangerskap), så hemmer det meg overhodet ikke når jeg er naken sammen med kjæresten. Jeg tror ham faktisk når han sier han synes jeg er deilig - og det hadde jeg nok ikke fått meg til å tro på for ti år siden. DA var jeg pinlig oppmerksom på alle disse tingene. Godt å være ferdig med det!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #14 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er god venn med en tidligere kjæreste og han har i ettertid sagt at det som var hans største turnoff med meg var at kompleksene mine (hengepupper) hindret meg i å slippe meg løs. Puppene i seg selv hadde han null problem med 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå