jordbær Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Tips? Jeg vil kjøpe en elektrisk! Så at de hadde noen på www.elkjop.no Pris:Under 800kr.. hjeelp!
Gjest Lizbet Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 Jeg har denne BRAUN ES2470 ble en innmari lang adresse men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det på annen måte.... Men jeg er kjempefornøyd med epilatordelen. Barberhodet er best på hår med litt lengde på...
jordbær Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2003 Hmm.. Det var den jeg så på, ja. Fungerer avkjølingshanskene bra? HATER de røde prikkene etter epilator-rundene..
starie Skrevet 16. desember 2003 #4 Skrevet 16. desember 2003 Det skal veldig mye til for å slippe de røde prikkene i hudene etter voks eller epilasjon. Når man røsker håret ut av hårsekken er dette en stor belastning for huden og små celler som heter mastceller brister og frigjør histamin for å lege skadene i huden.
jordbær Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2003 Men.. men! Huff! De er jo der i en evighet jo..
Gjest care Skrevet 16. desember 2003 #6 Skrevet 16. desember 2003 Jeg har så lyst til å kjøpe meg epilator, men tør ikke :oops:
jordbær Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2003 Det ekke så ille. Hadde en tidligere (den bor hos min mor.. hihi) Det er ikke VONDT.. bare...ubehagelig. Blir faktisk veldig sint, fordi jeg ikke kan kontrolere ubehaget.. hihi
aline Skrevet 16. desember 2003 #8 Skrevet 16. desember 2003 Care; det er ikke så grusomt altså!! jeg banner litt i starten, men det er ikke noe jeg gruer meg til å gjøre. Er litt lat med det nå på vinteren, men det er mer fordi det tar litt tid å få vekk alle håra, ikke fordi det er vondt!
Gjest kjerring Skrevet 16. desember 2003 #9 Skrevet 16. desember 2003 jeg har ikke epilator fordi jeg ikke liker slike nymotens apparater men at det lugger litt ville vært helt i orden, jeg har intet problem med smerte. men selv foretrekker jeg engangshøvler man får kjøpt til en billig peng på samvirkelaget.
Gjest Lizbet Skrevet 16. desember 2003 #11 Skrevet 16. desember 2003 Hmm.. Det var den jeg så på, ja. Fungerer avkjølingshanskene bra? HATER de røde prikkene etter epilator-rundene.. Jeg brukte denne første gangen jeg prøvde meg. Nå ligger den i skapet på badet....Det taler vel for seg... Jeg synest nemlig denne var det vonde! Jeg napper om kvelden. Da er de røde prikkene vekk om morran dagen etterpå. Om dette er noe som varierer fra person til person kan godt være. Forøvrig - i begynnelsen brukte jeg denne "starter" som napper saktere og har færre pinsetter. Har i ettertid om det er en stund siden sist prøvd med denne og innsett at den faktisk er vondere å bruke. Men, etter en tids bruk forsvinner smerten. Tro det eller ei.
Gjest Gitte Skrevet 16. desember 2003 #12 Skrevet 16. desember 2003 Kanskje jeg skulle skaffe meg en sånn epilator? Liker ikke hårete legger i strømper, og et par dager etter barbering føles det som å dra strømpene opp over sandpapir :evil: Kjøper en sånn en, så får jeg finne ut hvor god jeg er til å banne også Ikke for det, jeg banner nok over sandpapirbena :-?
silja Skrevet 16. desember 2003 #13 Skrevet 16. desember 2003 takker for tråden :blomst_opp: -hadde nemlig tenkt å starte en selv da jeg har planer om å gå til innkjøp av epilator. (forresten, du vil vel ha epilator -ikke ladyshaver??? Men dere, ville dere har valgt denne Braun som er nevnt her, eller Philips Satine Ice???? Jeg er nemlig i et valgdilemma og håpet dere ville hjelpe meg... Noen med erfaringer???
Veronal Skrevet 16. desember 2003 #14 Skrevet 16. desember 2003 Jeg har Philips Satine Ice og er veldig fornøyd med den. Den har sånn iskjøledel, men den brukte jeg bare de første gangene etter å ha blitt "herdet". (Iskjøledelen nummer ned huden før epileringen.) I tillegg er det et eget hode for peeling + vanlig barbermaskinhode hvis man pingler ut og ikke orker fremtidige lidelser. :blunke:
jordbær Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #15 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har Philips Satine Ice og er veldig fornøyd med den. Den har sånn iskjøledel, men den brukte jeg bare de første gangene etter å ha blitt "herdet". (Iskjøledelen nummer ned huden før epileringen.) I tillegg er det et eget hode for peeling + vanlig barbermaskinhode hvis man pingler ut og ikke orker fremtidige lidelser. :blunke: Den høres topp ut. Vet du om de selger den på elkjøp? (Så den ikke på nettbutikken)
Veronal Skrevet 17. desember 2003 #16 Skrevet 17. desember 2003 Den høres topp ut. Vet du om de selger den på elkjøp? (Så den ikke på nettbutikken) Nei, det vet jeg ikke. Jeg kjøpte min på Euronics i sommer.
aline Skrevet 17. desember 2003 #17 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har også philips satin ice, men det er ikke med pealing og ladyshaver. Kjøpte den vel på Elkjøp mellom stortorvet og oslo city, men er det elkjøp som ligger der ihvertfall. De hadde den før sommern i år ihvertfall (var det ikke da jeg kjøpte den tro? tror det.) Bruker heller ikke ice-delen, da jeg ikke synes det er så vondt. Men Braunen er sikkert også bra, det er jo også ett godt merke da, og den er rimeligere en Philipsen, min kostet ca 700,- ihvertfall.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #18 Skrevet 17. desember 2003 Jeg skulle kjøpe Philips Satin Ice på Elkjøp i sommer, men da var de utsolgt, så det ble den fra Braun som er nevnt her i steden. Er fornøyd med den selv om det ikke fungerte helt med disse kjøleelementene. (Dampen på badet kondenserte på elementene og førs til is som igjen smeltet på leggene mine slik at jeg ble våt. Når jeg tørket vekk vannet var "bedøvelsen" borte. ) Hilsen Lille meg
jordbær Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #19 Skrevet 17. desember 2003 Takk for svar. Da skal jeg titte innom elkjøp v/lørenskog en dag! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå