Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Som overskriften sier, finnes det noen gode og enkle budsjett/utgiftsoversikt programmer for privatøkonomi til pc? Jeg har en god app på mobilen, men finner liksom ikke noe tilsvarende til pc. Og jeg vil nå helst ha sånt på pc'n da
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Har foresten prøvd ett som het buddi, og må si at jeg ikke er spesielt imponert. Når man ikke bare kan høyreklikke på en linje for å legge til eller slette budsjettkategorier, ja da regner jeg det som ikke spesielt enkelt Programmet kan også godt være på engelsk Endret 5. desember 2011 av Wolfmoon
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Har prøvd flere, men etter min mening er Excel absolutt best. Da får man jo redigere kategorier og oppsett akkurat slik som man vil, og så er det veldig enkelt å forstå 1
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Problemet er at jeg er for lat til å bruke excel
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Problemet er at jeg er for lat til å bruke excel Ser den, det er litt jobb å sette opp selv men når du først har malen klar, så er det like lettvint som de andre programmene. Du kan jo søke på "premade budget excel sheets" f.eks og se om du finner noe bra? Finnes helt sikkert noe forhåndslaget på norsk også om du finner de riktige søkeordene.
Sophie-Ann Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Veldig mange nettbanker har budsjettmaler som man kan bruke. Så sjekk med banken din
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Å, det kunne jeg også trengt.. Har også prøvd excel, men er ikke så flink med det. Skulle gjerne hatt maler der gitt..
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Veldig mange nettbanker har budsjettmaler som man kan bruke. Så sjekk med banken din Jada, har prøvd flere av de, men synes de har en del dumme kategorier som jeg ikke helt får til å funke, så må jeg endre på alt igjen og er like langt Da kan jeg jo nesten like gjerne skrive de selv Huff, at det ikke finnes et skikkelig godt budsjettprogram på pc som både er lettvindt og oversiktelig altså, for sånne late sjeler som meg
Gjest "gjest" Skrevet 7. desember 2011 #9 Skrevet 7. desember 2011 Har du sjekket open source programvare?
Gjest Wolfmoon Skrevet 7. desember 2011 #10 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har søkt etter programmer på nettet, men fant ingen, mulig jeg er dårlig til å lete men regner med at open source også hadde dukket opp der.
Gjest "gjest" Skrevet 7. desember 2011 #11 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har søkt etter programmer på nettet, men fant ingen, mulig jeg er dårlig til å lete men regner med at open source også hadde dukket opp der. Vent litt, jeg skal sjekke opp det her.
Gjest "gjest" Skrevet 7. desember 2011 #12 Skrevet 7. desember 2011 Hva med den her? http://sourceforge.net/projects/gnucash/
mac84 Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 Som overskriften sier, finnes det noen gode og enkle budsjett/utgiftsoversikt programmer for privatøkonomi til pc? Jeg har en god app på mobilen, men finner liksom ikke noe tilsvarende til pc. Og jeg vil nå helst ha sånt på pc'n da
mac84 Skrevet 8. desember 2011 #14 Skrevet 8. desember 2011 daTax privatøkonomi! Mulighet for budsjett og privatregnskap. Kan kobles opp mot nettbanken så alt du drar kortet på importeres. Jeg er helt avhengig:) liker spesielt at man har enkle rapporter som viser budsjettet opp mot faktisk bruk. Eneste negative er at det koster ca en tusenlapp i året, men det er det verdt. Produsenten er Mamut som nylig ble kjøpt opp av Visma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå