AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har vært prøver nå i to måneder. Men uten resultat Jeg har helt siden jeg var en liten jente ønsket meg tvillinger eller trillinger. Det med flerlinger har vært veldig kult synes jeg. Oldemoren min har tvillinger. Hvis det skulle ha noe å si. Men nå som jeg ikke har blitt gravid i løpet av to måneder begynner jeg å tenke at jeg kanskje ikke kan bli gravid Jeg vet at det kan ta et år å bli gravid. Men jeg har bare forventet at jeg skulle bli gravid med engang Så kanskje de er meningen at jeg skal ta prøverør og få flerlinger som jeg har håpet på å få? Dette høres sikkert dumt ut, men jeg har alltid trudd jeg kom til å få det. Nå virker det som jeg ikke får noe
_Ulve-elsker_ Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Du må bare fortsette og prøve, men ikke håp for mye på og bli gravid. Du må heller vente og se, plutselig er du det :D Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Takk Et slikt svar varmer Hadde forventet sure svar over hvor dum jeg er :gjeiper: -TS
*Frida* Skrevet 6. desember 2011 #4 Skrevet 6. desember 2011 Du er ikkje dum, berre litt utålmodig 2 månadar er ikkje lenge, du må gje det litt meir tid ennå. Men eg vil motsi Ulve-elsker over meg her, og sei at du _skal_ håpe på å bli gravid snart! Positive tankar er fint, og det er ikkje farlig å håpe på og glede seg til å bli gravid. Og det med tvillingar/fleirlingar ved prøverør er vel historie. Tidligare var det vanlig å sette inn fleire egg ved prøverør, så muligheten for å få fleire babyar var større. I dag set ein normalt inn kun eitt egg om gangen. Dette er fordi fleirling-graviditetar er meir risikable enn graviditetar med eitt foster. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå