AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Overskriften sier vel sitt. Noen som har noen erfaringer med denne pcen? Er den bra til å spille på? Er den rask? Litt sånne småting. Selv skal jeg bruke den til skolearbeid, surfing på nettet samt pc spill.
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Kunne du lenket den maskinen fra websiden du fant den på? De blir levert med noe forskjellige specs.
Henkie Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Skal du ha spill-pc fra Asus har de jo en egen serie. Litt store og tunge, men heftige spillmaskiner. Feks DENNE Endret 5. desember 2011 av Henkie
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Skal du ha spill-pc fra Asus har de jo en egen serie. Litt store og tunge, men heftige spillmaskiner. Feks DENNE Stor og klumpete, ikke god å ha med seg på skolen. ASUS N53SN CI7 anbefaler jeg. Endret 5. desember 2011 av SemperFi
HeadsVsTails Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har denne pcen (N53SN), har riktignok ikke brukt den særlig mye, men den er bra. Kjører fint Call of Duty MW3 for eksempel. Ble omtrent ikke varm en gang. Har opptil 4-5 timer batteritid (word, lett surfing). Pluss for strømtilkobling på baksiden og ikke på høyre side som de fleste har Mitt store minus er tastaturet. Men så er jeg ganske kresen når det gjelder tastatur siden jeg skriver mye. Har du feks litt lange negler så lykke til Ellers er tastaturet litt følsomt, treffer du litt for langt ut i hjørnet på tastene så får den ikke alltid med seg bokstaven... Selve pcen er slank og stilig. Og rimelig god lyd.
Gabbs Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 http://www.expertreviews.co.uk/laptops/1284340/asus-n53s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå