AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Når vi er på fest roter vi, han var hos meg for ei uke sia, og vi hadde sex for første gang. Vi har vært venner ei stund, og alltid flørta, sjøl når vi begge hadde kjæreste og slikt. Vi snakker godt ilag, og han virker til å like meg, vell å mærke når vi er på fest. Han sender aldri meldig til meg, er altid jeg som må ta kontakt med han. han svarer kun kort og noen ganger svarer han ikke i det hele tatt. Jeg prøver å la vært å kontakte han, men samtidig vil jeg liksom finne ut hva det er han vil. Men kjenner jeg ikke gidder meg. Men vet samtidig at neste gang vi er på fest sammen, så blir vi å ende opp ilag, for så svak er jeg.... Liker han litt for godt...
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Virker som han bare bruker deg i fylla. 1
redchilli Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Spør han da vel? Så slipper du å gå rundt å tenke på det.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Spør han da vel? Så slipper du å gå rundt å tenke på det. Må være så ælig å si at jeg ikke tørr å spørre han... Redd for å få feil svar...
redchilli Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Skjønner at du er redd, men er det ikke bedre å få feil svar med en gang, enn å gå å lure? Du finner ut hva han vil en vakker dag uansett, og det er nok like skuffende om han sier nei da. Lykke til uansett
Gjest SemperFi Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Må være så ælig å si at jeg ikke tørr å spørre han... Redd for å få feil svar... Da føyer du deg inn i de 99% av menneskene som er redd for å bli avvist, meget normalt. Er bare å samle opp mot og ta en prat. Det verste du kan få er nei, and life goes on!
Gjest Wei Wei Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Han vil i hvert fall ikke noe seriøs. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå