~sikka~ Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei. Jeg søkte på en stilling hvor søknadsfristen gikk ut den 25.11 - så det er altså 10 dager siden. Jeg har virkelig lyst på denne jobben - og føler sterkt for å ringe og høre hvordan det går med prosessen. Når er det greit å ringe tror dere? Jeg ringte før jeg sendte søknaden også, om det har noen betydning.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 bare å ringe det, syntes jeg da. det er klart du er nygjerrig, og de må jo enten ha begynt å plukke ut kandidater til intervju nå, ellers er det rett rundt hjørnet. da er det jo litt viktig å gjøre seg synlig. jeg ville bare ringt å spurt om når man får beskjed om man evt blir innkalt til intervju jeg.
hmmz Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Prøv å gi litt verdi når du ringer så det ikke virker som om du maser. Si jeg sendte en søknad ang jobb x og lurte på hvordan søknadsprosessen går og om dere har noen spørsmål i forhold til søknaden. Forhåpentligvis fisker de frem søknaden din og titter på den, Folk er som regel greie sånn sett. Er den ok så blir du fort med videre.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Hva sier man hvis søknadsfristen gikk ut 30/11 da... Og spesielt når du har vært ansatt der tidligere ?=/
hmmz Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Da får du en tidligere medarbeider til å legge inn ett godt ord for deg (type du gjorde x som bedriften tjente y på, f.eks. var sosial som gjorde at avdelingen jobbet bedre eller noe?) intern anbefaling > tilfeldig ringing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå