Emas Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Mannen min og eg ønsker å reise på ein lenger utenlandsreise til sommaren! Vi har ca 2-3 veker og ca 50000 kr til disposisjon. Noken som har gode tips?
caroprins Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Cruise med allure eller oasis of the seas i Karibien fra Miami/ Fort lauderdale, gjerne kombinert med en tur til Orlando.
Gjest Doh Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Kommer litt an på hva slags type reise dere vil på da. I år var vi på roadtrip i California, brukte sikkert 50 000 på det. I vinter skal vi til Maldivene, koster også rundt 50 000 og kan få det billigere på sommeren. To veldig forskjellige reiser
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Kommer litt an på hva slags type reise dere vil på da. I år var vi på roadtrip i California, brukte sikkert 50 000 på det. I vinter skal vi til Maldivene, koster også rundt 50 000 og kan få det billigere på sommeren. To veldig forskjellige reiser Hvordan har dere råd til så dyre ferier på så kort tid? oO God inntekt?
Gjest Doh Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Hvordan har dere råd til så dyre ferier på så kort tid? oO God inntekt? Første og siste gang det skjer i fjor hadde vi egentlig ikke noen skikkelig ferie(5 dagers tur i Norge bare) så da kunne vi ta en skikkelig ferie i år. Og Maldivene er bryllupsreise så det prioriterer vi. Passer bra at samboer får bonus i januar da, men hele reisen er betalt(begge hadde penger på sparekonto). Han tjener bra, jeg er fattig student Men skal kjøpe hus til sommeren så blir siste gang på mange år vi kan reise så mye og dyrt. Hehe, når jeg ser på det nå ser det jo helt sykt ut...
Gjest Doh Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Heldige er dere hvertfall. Det verste av alt er at vi skal på safari i 2013, men det betaler vi ikke selv Heldig ja. Føler meg reint bortskjemt jeg...
Aranciata Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Hei! Mannen min og eg ønsker å reise på ein lenger utenlandsreise til sommaren! Vi har ca 2-3 veker og ca 50000 kr til disposisjon. Noken som har gode tips? Karibien i juni/juli/august anbefaler jeg egentlig ikke, det er ofte mye regn da. Kanskje noen av oyene langt ost som ikke har regn da, det ville jeg sjekket. Og vestkysten av Mexico er et bra alternativ. Maldivene har også regntid på den tiden, selv om jeg vet at det er et flott reisemål for bryllupsreise! Personlig synes jeg Italia er fantastisk, det er masse å finne på i flere uker og med det budsjettet kan dere jo unne dere noe helt spesielt. Sardinia har noen flotte hoteller, Elba er nydelig og liten, Roma er jo fantastisk, og over hele landet nesten er det jo vakre vingårder osv. man kan bo på.
Anglofil Skrevet 6. desember 2011 #9 Skrevet 6. desember 2011 Vi reiser på cruise i Karbien i juni og tviler på at det blir et stort problem. Kjenner mange som har vært der på den tiden uten at det var spesielt dårlig. Man kan være uheldig, men sånn er livet. Vår bryllupsreise i juni/juli neste år går først til Florida (Fort Lauderdale) i fem netter, deretter syv netter på Oasis of the Seas (besøker Mexico, Haiti og Jamaica) og syv netter i New York. Mvh Yvonne
Emas Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2011 Takk for alle svar! Nokon som har erfaring med Malaysia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå