AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg er sykemeldt til og med torsdag. Føler meg egentlig mye bedre nå, og tenker at jeg kan gå på jobb i morgen. Må jeg da til legen for å friskmeldes, eller kan man bare komme tilbake før hvis man er frisk igjen?
Wonders Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Det er best å være hjemme. Du er ikke forsikret om du går på jobb under sykemelding.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Det er bare tull Wonders, du har rett til å gå på jobb før sykmeldingen er over om du føler deg i form. TS, si fra til arbeidsgiveren din så de kan ordne papirarbeidet ifht sykepenger vs lønn, så er det bare å stille på jobb
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Det er bare tull Wonders, du har rett til å gå på jobb før sykmeldingen er over om du føler deg i form. TS, si fra til arbeidsgiveren din så de kan ordne papirarbeidet ifht sykepenger vs lønn, så er det bare å stille på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå