Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jonas skriver ønskeliste. Øverst på lista i år står en type leketøy som har vært populær i generasjoner. Kjennetegn er sterk farge og mye lyd. Hva vil han ha til jul?
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Lurer på det samme! Har også laget et innlegg om det. (så ikke ditt før jeg lagde det)
Gjest badeand1 Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 brannbil Hadde jeg aldri klart å gjette.. Tusen takk!
Gjest aly Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Jonas skriver ønskeliste. Øverst på lista i år står en type leketøy som har vært populær i generasjoner. Kjennetegn er sterk farge og mye lyd. Hva vil han ha til jul?
redchilli Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde gitt opp jeg :gjeiper: den i dag var skikkelig vrien, eller så er det bare jeg som har lav iq. Prøvde alt mulig.
Gjest finurlig Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Haha slet også med den i dag! Heldigvis har jeg en skarp far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå