Xtra_lilje Skrevet 5. desember 2011 #1 Skrevet 5. desember 2011 Jeg syns håret mitt blir penest når det får lufttørke, men det tar sykt lang tid!!! Går jeg hjemmefra med vått/fuktig hår tar det fort 3-4 timer på å tørke når det henger rett ned, har jeg det i en klype kan det fremdeles være vått når jeg kommer hjem... Så av ren nysgjerrighet: hvor lang tid bruker håret ditt på å lufttørke?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #2 Skrevet 5. desember 2011 Det tar lang tid for meg også. Til det er 100% tørt når det henger rett ned, tar det ca. 3-4 timer. Altså det samme som det gjør for deg, hehe.
Gjest PinkLeaf Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 Mitt tar omtrent like lang tid som ditt. I en flette kan det fortsatt være vått når jeg legger meg, hvis jeg dusjer om morgenen..
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #4 Skrevet 5. desember 2011 Rundt en 2 timer, har veldig lang og tykt hår, så selv da er det ikke skikkelig tørt. Går aldri ut med vått hår, lar det tørke hjemme så passer på å ikke vaske håret rett før jeg må ut. Drar heller på meg en lue om det er helt ille
Gjest Heloise Skrevet 5. desember 2011 #5 Skrevet 5. desember 2011 Maaaange timer. Gjerne nesten hele dagen
Gjest Spinell Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Kommer litt an på lengden, men jeg har en slags oppklippet bob og håret bruker likevel 3-4 timer på å tørke. Da jeg hadde langt hår kunne jeg dra på jobb med vått hår på morgenen og det var ennå ikke tørt ved røttene i bakhodet da jeg reiste hjem over 8 timer senere. Med hestehale i vått hår ville antakeligvis håret mitt råtne før det tørket...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Jeg har tykt og laaaangt hår, og det tar mange mange timer å lufttørke. En hel dag! Så jeg føner det alltid.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Det var da voldsomt! Mitt bruker 2 timer på å lufttørke, men jeg pleier å headbange så derfor går det så fort :gjeiper: 3
SmallTalk Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Går fort en 6-8 timer de få gangene jeg lar det lufttørke. Har langt, tykt hår, og da tar det tid.
Gjest Mahareth Skrevet 5. desember 2011 #11 Skrevet 5. desember 2011 Helt knusktørt er det ikke før det har gått omtrent 3 timer, men det er tørt nok til at jeg kan legge meg uten å våkne med høysåtefrisyre etter en drøy time. Kanskje jeg bruker mer tid med håndkleet enn andre?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Jeg headbanger også håret mitt rundt noen runder etter at jeg har brukt handkleet, så ofte inn i mellom, har laaangt fint tykt hår, og det tar en stund før det tørker, men ikke så mye som en hel dag! :omg:
Gjest Cosette Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 Tre timer kanskje? Altfor lenge! Men alternativet er jo kortere hår, så man får vel bare leve med det og takke Gud for hårføner. Den er et must på hverdagsmorgener.
Kvist Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 To-tre timer!! Da tørker det fort! Mitt bruker vel ca 7-8 timer hvis jeg har det løst innendørs. Oppsatt tror jeg mitt også hadde råtnet før det tørket. Da jeg hadde langt tok det ca en time mer enn nå som det er litt mer enn skulderlangt.
Gjest Nica. Skrevet 5. desember 2011 #15 Skrevet 5. desember 2011 Håret mitt bruker 2-3 timer på å tørke, og det er en kort bob. Tør ikke å tenke på hvor lang tid det tok da jeg hadde lengre hår.
Noteknekk Skrevet 5. desember 2011 #17 Skrevet 5. desember 2011 Har halv-langt hår og det bruker rundt 2-3 timer på å tørke helt. Syns det er ganske tørt allerede etter en time, men skal det bli helt tørt er det vel gjerne 2-3 timer. Da har jeg tørket det litt med håndkleet, men bare sånn at det ikke drypper av det. Kan også fint legge meg raskt etter dusj uten at håret blir ustyrlig på morgenen, eneste er at jeg får litt mer av mitt naturlige fall.
Bloodless Skrevet 5. desember 2011 #18 Skrevet 5. desember 2011 Tar kanskje 2-3-4 timer? Vet ikke nøyaktig, men det ser ut til å tørke raskere når jeg bruker hårolje, for some reason. Har hår langt ned på nyggen. Tynne hårstrå, men ekstremt mange av de.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #19 Skrevet 6. desember 2011 Hele dagen. Og da er det sjeldent helt tørt i bakhodet. Så jeg pleier å dusje på ettermiddagen så jeg våkner til et tørt hår.
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2011 #20 Skrevet 6. desember 2011 Så lang tid? Har mellomlangt, ganske tykt hår, og det bruker under 2 timer, vanligvis rundt halvannen time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå