Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #1 Del Skrevet 19. mai 2002 ... Foundation fra Body shop? Har hørt at den skal være både bra og rimelig og noen som kan anbefale en eyeliner som sitter lenge, itillegg til at den er nokså rimelig i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. mai 2002 #2 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg bruker Everyday foundation (eller noe sånt) fra Bodyshop, og er kjempefornøyd med den! Kjøper nesten all sminken min der for tiden og er storfornøyd med alt sammen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 19. mai 2002 #3 Del Skrevet 19. mai 2002 Er selv helt hekta på Bodyshop og er godt fornøyd med sminken deres. Den ene foundationen de har som er på pumpeflaske er helt glimrende!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 20. mai 2002 #4 Del Skrevet 20. mai 2002 Hva slags farge skal man forresten velge på foundation.. selvsagt så nærme sin egen farge som mulig, men bør den være lysere eller mørkere...?! Lily: Hva heter den på pumpeflaske, og vet du prisen? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 20. mai 2002 #5 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg synes man heller skal velge en lysere farge enn sin egen hud når man handler foundation. Det finnes ingenting somer så stygt som når man har brunkremskille på kjaken. BAre pass på at den ikke blir for lys, for da ser man fort syk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 20. mai 2002 #6 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg synes man heller skal velge en lysere farge enn sin egen hud når man handler foundation. Det finnes ingenting somer så stygt som når man har brunkremskille på kjaken. BAre pass på at den ikke blir for lys, for da ser man fort syk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå